Meillä on kohta 3v täyttävä tyttökissa, jonka käytös on muuttunut parin viime viikon aikana ihan hirveäksi. Mieheni ei sitä pelkää, mutta minä pelkään ja syystä! Kissamme on alkanut sähisemään iha syyttä suotta aamuisin varsinkin, vaikka on ruoka annettu ja vedet vaihdettu. Tänäkin aamuna mieheni tuli vain makkarista ulos ja kissa alkoi pitää sähinäkonserttiaan, en kyllätiedä mistä johtuu, sillä ennen ei ole ollut tällaista. Meille on tulossa vauva loppuvuodesta, en tiedä sitten aistiiko kissa sen ja sen takia on tuollainen, mutta minä pelkään itseni sekä vauvankin takia.
Olisiko kellään apua tähän?
Apua kaivataan tännekkin!
pelokas..
2
99
Vastaukset
- mummonkissa.
Joku syy sähinään on. Jos pelkäät kissaa ja karttelet sitä, sekin voi vaikuttaa. Kissa vaistoaa mielialat herkästi.
Ei tuo normaalilta vaikuta, onko ollut muuten agressiivinen, esim. yrittänyt purra tai raapia. Samaa mieltä olen mummonkissa.n kanssa, että jos se vaistoaa että sinua pelottaa? Tai jos se onkin sairas, sillä on kipuja tai muuta niin sen takia sähisee..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117255Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625199- 954864
- 524015
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493966- 2203854
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283558- 413183
- 522799
- 412367