Falcon 400 beginner

Slava Berä-Bukama

Tommottisen ostin ja olen vähän lennellyt sillä... muutaman kerran kukkapusikkoon... Nyt se ei enää ota kierroksia, että lähtisi lentoon muuten kaikki kyl näyttäis olevan ehjää... mistäköhän vikaa kannattaisi alkaa etsimään???? en kyllä mikää mestari oo näiden laitteidenkanssa =D on muutes toi lentosimulaattori aivan ********** sitä ei saa mitenkää toimimaa tai lentämää niinkuin sen pitäisi.. eli paljon paljon helpompaa harjotella vaan ihan kopterilla itsellään..

2

114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RC-pilotti1

Niin jotta "lennokkiharrastuksen" aloitit sitten helikopterilla. Polkupyöräilyt tietenkin temppupyörällä tai autoilun formulaykkösellä? ..........
      .......
      .....
      ...
      Opiskelin lennättämisen sillä vanhalla tavalla. Olen tutustunut lentosimulaattoriin ja ne jotkut ovat ihan hyviä. Niitä vain tarttee säätää.
      Helikopteriin löytyy rahalla ihan hyviä apulaitteita lentämisen helpottamiseen. Kyseisestä olevassa on se kyrö. Sitäkin vain joutuu myös säätämään ennenkuin se lentää hyvin.
      Ensimmäiseksi hae paikallisia alan kerhoja tai jos ei kohtuullisen matkan sisältä löydy niin kopteriharrastaja. Alustuksesta ei selviä miten akkua on kohdeltu tähän saakka. Tyhjäksi sitä et ole ilmeisesti saanut lennättämällä. Laturistakaan ei ole tietoa joten onko akkua edes balansoitu tai kuinka tyhjäksi olet akun käyttänyt. Tyhjäksi käyttämällä LiPo-akku menee nimittäin piloille.
      Akku on mitä epäilisin ensin, toisena kaputeissa rikkoutuneita ja vääntyneitä osia . Niin ja tietenkin tasapainotukset.

• zzz11

Siinä on kai harjallinen moottori.
      Niistä häviää kuumentumisesta johtuen magneeteista puhti.

Moottoreita saa kyllä monestakin paikasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7095
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      51
      3422
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2147
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      42
      2102
    Aihe