Hiusten värjäys Tallinnassa

Jenn

Hei vaan, kysymys ihan lyhyesti että mitäs kampaamoita voisitte suositella Tallinnan keskustassa suomalaisasiakkaille; mistä saa hyvää palvelua hyvällä hinnalla, hiuksiin olisi tarkoitus saada uusi väri. Kiitokset vastanneille erityisesti naispuolisille!

5

1743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sue

itse käytän tätä paikkaa. www.sinine.ee heillä on kauneushoitola ym. palvelut samassa.
      olen ollut erittäin tyytyväinen ja menossa lauantaina hoitoihin.

• osoitteet

www.viroinfo.com sivulta löytyyyhteystietoja ja nettisivujen osoitteita, joista selviää hintatasokin. Äitini on käynyt milloin missäkin ja aina on ollut tyytyväinen, viimeksi kehui todella kovasti Kristine kauppakeskuksesessa ollut kampaamoa. Itse kävimme kaunistatumassa dayspa nimisessä paikassa..kosmetologi kampaaja. Ok paikka ja ajanvaraus onnistuu s-postilla.

www.dayspa.ee

• käynyt

Olen käynyt Viru ja Tiia-illukeskuksissa ja
      edullisia , onnistuneita, suosittelen.
      Varasin ajat netin kautta.
      Harmi ettei Sadamarketin HelenaKauneus-salongissa ole
      sähköpostiosoitetta, että voisi varata ajan???Vai onko?Meillä kun on Hotelli siinä vieressä.
      Lokakuussa taas mennään.

• monta kertaa

Olen käynyt lukuisia kertoja leikkauttamassa, raidottamassa hiukset. Lisäksi seuraavat; käsihoito, jalkahoito, ripsien&kulmien värjäys,ripsipermanentti, karvojen vahapoisto, hieronta, kasvohoito, on kokeiltu. Aina olen ollut tyyväinen hintaan ja työhön ja lisäksi koskaan en ole etukäteen varannut aikaa ja aina on onnistunut. Kannattaa suunnata heti ensimmäisenä kauneussalonkiin, voi päästä heti tai puolen tunnin päästä. Uudessa satamamarketissa esim. Helena ja Paradise ovat ihan hyviä ja niissä on useita työntekijöitä, eli varmemmin pääsee hoitoon.

• Hanna

Mä olen käynyt useita kertoja tuolla Kaubamajan talossa olevassa Salon -kampaamossa. Kolmiväriraidat leikkaus ovat maksaneet noin EEK 700.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe