Avoliittoa ja uusperhe-elämää takana n. 7-vuotta. Kummallakin omia lapsia ja asumme yhteisessä omistusasunnossa. Kaikki asumiskulut ja ruokaostokset maksamme puoliksi,vaikka miehen palkka paljon parempi kuin minun. Ja huom. kummallakin on omat asuntolainat..Tilanne tällä hetkellä näin: Mies on alkanut tekeemään 10-11 tuntista työpäivää 2-3 päivää/vko ja joskus myös lauantaisin. Lomia hän ei vietä eikä missään juuri käydä. Lisäksi mitään sisutukseen liittyvää hän ei ole hankkinut yhteiseen kotiimme, vaan sekin on jäänyt minulle.Nyt viikolla kannan ruuat kotiin ja hän usein viikonloppuisin, mutta ei aina. Missään tämä työnteko ei rahallisesti meillä näy ja se on alkanut minua todella vaivaamaan. Lainaansa lyhentää kuulemma n. 800 euroa/kk. Onko tämä oikein? Lähtöä olen alkanut miettimään...
Onko ero ainut ratkaisu?
rahasampo3
1
230
Vastaukset
- lifemocker
yleensä näistä kannattaisi puhua sen kumppanin kanssa eikä valittaa selän takana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573735
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 642498
- 522403
- 402349
- 162296