Kuala Lumpur- 2 viikkoa

liikaako?

Onko pari viikkoa pelkästään Kuala Lumpurissa liikaa? Nettiä kun on lueskellut, niin vaikuttaa että ihmiset on viihtyneet siellä vain muutamia päiviä kerrallaan.
Mekään ei mitään hirmuisia ostosfriikkejä olla, mutta tykätään kuljeskella ja katsella paikkoja ja arkkitehtuuria ja elämänmenoa yleensäkin. Tai vaan löhöillä hotellilla altaan reunalla lueskellen. Tai käydä akvariumeissa tms.

5

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kl rules

Nyt olen just täällä. Vain 1 yön, mutta vuosi sitten olin 5 päivää ja kyllä siihen tekemistä riitti, mutta 2 vkoa on kyllä aika paljon. Täältähän lentää airasialla vaikka minne 50e. Ite tulin just borneolta, kota kinabalu ja brunei.
      Mukava kaupunki kuiteski tää kl on.

• liikaako?

Nyt alko kyllä vähän mietityttämään. Ollaan kuitenkin enempi sellasia, että mennään yhteen paikkaan ja ihmetellään ympärillä kaikkea mahdollista, kuin että pidettäis matkalaukut pakattuina ja kohta seuraavaan kohteeseen.

• Lantis

Olisin kyllä samaamieltä kun ed vastaaja, mutta kyllä siellä varmaan kaskikin viikkoa menee, iso kylähän se on ja ihmettelemistä riittää. Itse tein viime talvena Langkawilta vuorokauden reissun, se oli liian lyhyt, mutta kun seuraavan kerran menen varaan 3-4 pv, se riittää kun en ole itse mikään kaupunkilomalainen....

• flashpacker

Mielestäni kaksi viikkoa Kuala Lumpurissa on ensikertalaiselle melko pitkä aika.

Ehdotuksena tarjoaisin vaihtoehtoa, jossa olisitte ensin muutaman päivän K.L:ssa ja sen jälkeen reissu esimerkiksi Melakaan tai Penangiin (Gerorgetown). Molemman edellämainituista kuuluvat UNESCO:n maailmanperintölistalle historiallisen arvonsa takia. Vaihtoehtoisesti, jos haluatte nähdä saarielämää Langkawille (myös UNESCO:n listalla) tai Pulau Tiomanille katselemaan rantoja.

• Malaysia

Ehdottomasti kannattaa katsella muutakin Malesiaa parin viikon aikana. Eihän niitä matkalaukkuja tarvi mukana kaikkia kantaa jos piipahtaa 1-2 yöksi vaikkapa Melakaan. Sinne pääsee helposti ja halvalla bussilla tai autonvuokraus on myös loistava vaihtoehto. Singapore ei myöskään ole kaukana. Joskin sinne jos haluaa niin suosittelisin menolentoa KUL ja paluuta SIN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5564
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4900
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2814
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2374
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2028
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1611
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1512
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1489
    Aihe