Onko teidän mielestänne oikeus suuttua tästä (lue!!)?

maijaaaa1

Halasin siis ihan kaverillisessä mielessä erästä miestä omissa juhlissani ja mieheni suuttui siitä tajuttoman paljon, kun kuuli tuosta yhdestä viattomasta halauksesta ONNITTELUN YHTEYDESSÄ. Omasta mielestäni tuosta ei ole oikeus suuttua koska halauksessa ei ollut mukana minkäänlaisia tunteita, mutta mitä mieltä te täällä olette? Nyt tosiaan minut leimattu ties miksikä huoraksi tuon takia.

6

517

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei todellakaan

Olen joutunut miettimään tätä, koska olen halattava ja halisin itsekin mielelläni. Mutta: mikä pirkules näitä luomakunnan kruunuja vaivaa, kun ne eivät ymmärrä sanaa V I L P I T Ö N ?

Aikoinaan avio täälläkin veti herneet nenäänsä aiheesta, 'riemastuin' siitä niin paljon, että siitä se halaaminen sitten vain yltyi.

• mustikka2000

Hän on sairaan mustasukkainen,kuten minun miehenikin. Kun minä nauran sukulaisteni (NAISpuolistenkin!!) jutuilllekin,mieheni naama on norsunveellä vuorokauden senkin jälkeen. Eli JOS tiedätte parisuhdeleirejä joilla käsiteltäisiin mustasukkaisuutta(ja pyrittäisin lieventämään sitä) ,vinkatkaa tännekin.Olen jo ilmoittanut miehelleni että sellaiselle me-nem-me. Ja hän jopa ei tyrmännyt ajatusta. Kyllä tämä vaan on sellainen asia joka EI IÄN myötä(eikä lapsien tulon myötä) helpota,vaikka niin olin aina toivonut. Ja minä olen toivonut asian lieventyvän yli 15 vuotta......

• lifemocker

kannattaa vaihtaa mieleltään terveeseen mieheen

• lifemocker

• haukiespoo

sairaalloisen mustasukkaista puolisoa ei kannata sietää. Sairaat ihmiset voivat minun puolestani seurustella keskenään.

• 12 + 14

Juu no näillä tiedoilla ei ongelmaa.

Ja sitten lapsukaiset muistetaan, että tälläinen asenne on myös hieman ongelmallinen:

"Eli JOS tiedätte parisuhdeleirejä joilla käsiteltäisiin mustasukkaisuutta(ja pyrittäisin lieventämään sitä) ,vinkatkaa tännekin.Olen jo ilmoittanut miehelleni että sellaiselle me-nem-me."

Siitä toisesta tuskin kannattaa tehdä demonia, jota varten tarvitaan manaajaa jollain leirillä. On nähty lukuisia näitä tapauksia, jotka löytävät toisisesta kumppanista lukuisia ongelmia, joita varten tarvitaan kursseja, kirjoja yms, mutta ei huomata yhtään itseensä liittyvää ongelmaa.

As you were.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7555
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40