rihitti ykkösen ja olen vasta 14....!!!jee jee!! mä olen tosi ylpee musta itsestäni....
meikä....
9
595
Vastaukset
- ihaa
Onnee tosiaan, millon riihitit kolmosen ja kakkosen? Mä oon 13 ja oon riihittäny kolmosen, en kyllä ihan noin nuorena ehi ykköseen asti(valitettavasti)
- pave
kiitos...mä riihitin kaikki peräkkäin....eli kolmonen meni 12 vuotiaana ja 2 13 ja 1 14....eli siis aikas hyvin...mistäs päin sää olet? ja ootko sä tyttö vai poika?
- mitä
pave kirjoitti:
kiitos...mä riihitin kaikki peräkkäin....eli kolmonen meni 12 vuotiaana ja 2 13 ja 1 14....eli siis aikas hyvin...mistäs päin sää olet? ja ootko sä tyttö vai poika?
Eikös riihitysten välillä pitäisi olla aina 2 vuotta??
- ihaa
pave kirjoitti:
...tyttö, mä olen Pertunmaalta, eli Lahden ja Mikkelin välissä olevasta tuppukylästä...ruvettaisko mailailee?????
- pave
ihaa kirjoitti:
...tyttö, mä olen Pertunmaalta, eli Lahden ja Mikkelin välissä olevasta tuppukylästä...ruvettaisko mailailee?????
mulle käy....maili ois papatsu@hotmail.com
- Minä kans!!
joo oon mäkin riihittäny ykkösen jo! oon kans sen 14v...-90! :D olikos hauskaa? millasii juttuja teil oli siellä? :D
- pave
ruvetaan mekin mailaileen...on niin paljon helpompaa kuin täällä käyminen...mun maili on papatsu@hotmail.com
- pirpana
pave kirjoitti:
ruvetaan mekin mailaileen...on niin paljon helpompaa kuin täällä käyminen...mun maili on papatsu@hotmail.com
Suoritan 1 luokkaa nyt ja olen 14. vj-koulutukseen menossa jne.Me jouduttiin menee 2luokka kaks kertaa kun meillä ei ollut merkitty mitään suorituksii,muuten mäki olisin suorittnu sen 1 luokan kans. mitä teitte
- PJ007
...käyt PJ-kurssin, joudut ottamaan sen pois partiopaidastasi, samoin kuin taitomerkit ym. tilpehöörin. Sucks. :( Eihän kukaan sitten tiedä, että ENNEN pj:ksi ryhtymistä suoritti I-luokan! :) Onnea vaan, se on hienoa.
No, yhtenäisyys ennen kaikkea. Ja olisihan se hieman hassun näköistä, jos vierekkäin olisivat seitsenvuotiaana ja viisikymppisenä partion aloittaneet pj:t (joulukuusi-risu-asettelu).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467475
- 334123
- 573645
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532399- 532327
- 382281
- 432278
- 162256