Uusi kone, Win 8, Office 2013 Outlook. Olen kopioinut vanhasta koneesta resurssienhallinnan kautta Office Outlook 2003 .pst-tiedostot, joissa siis sen vanhan koneen Outlook-sähköpostiviestit, muistitikulle. Eilen yritin kopioida ne tikulta uuden koneen Office Outlook 2013:een mutta en onnistunut, sillä vaikka eilen tikun kanssa ne pystyin Outlookissa näkemään ja kaikki ok, nyt tänään aamula niitä ei enää ole, vaan Outlookin avaus herjaa, että näiden tiedostopolut eivät kelpaa ja näyttää siinä sitten G-asemaa, eli tikun asemaa.
Osaakohan joku kertoa, miten saan tikulta vanhat Outlook-viestit siirrettyä uuteen Outlookiin pysyvästi?
Outlook-viestit vanhasta koneesta uudelle, miten?
2
359
Vastaukset
- iban4
Olen tämän kyllä onnistunut tekemään. Oletko kokeillut kopioida .pst-tiedoston c:-asemalle haluttuun paikkaan, sitten Outlookista Tiedosto/Avaa ja vie/Avaa Outlookin datatiedosto. Sitten selaat c:-asemalta pst.tiedoston esiin. Näin sen pitäisi toimia...
- jesse48
Minulla oli sama ongelma. Ratkaisu löytyi siten, että laitoin molemmat koneet yhtäaikaa kiinni ja auki sähköpostiin. Samat viestit näkyvät kummassakin. Siirsin vahoja kansioita yksi kerrallaan DRAFT-kansioon ja kopsasin ne uudessa koneessa omiin kansioihinsa. Ei ole ihan se nopein tapa mutta ainakin minulla toimi luotettavasti. Mitään ei hukkunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305770- 345263
- 292984
- 342434
- 372108
- 152068
- 361922
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361624