Kuka "määrää" kuka autoetu autolla saa ajaa, työnantaja, verottaja joku muu.? Kuka? Voiko siihen vaikuttaa?
Autoetu
7
573
Vastaukset
- 3243243
Työsuhdeautolla saa ajaa edun saaja ja samaan ruokakuntaan kuuluva eli käytännössä perheen jäsenet.
Oikeammin kuka vaan voi aja amutta joku ruokakunnan/perheen jäsen on oltava mukana.
Taitaa ihan olla jossain asetuksessa ilmeisesti jottei veroa kierrettäisi. - Enttyösuhde
Työnantaja määrää mahdolliset rajoitukset auton käyttöön ei laki. Monesti käyttäjät on rajoitettu samaan perheeseen. Työnantaja voi rajata myös alueen jossa autoa käytetään, Esim Suomi tai pohjoismaat jne.
- ei kuulu sulle
ketä kiinnostaa mitä muut tekee?
hoitakaa vaan ne omat asiat niin hyvin menee!
kyllä muut hoitaa omat asiansa,ei siihen kukaan ole apua pyytämässä!- Mistä tulet?
Oletko turkkilainen?
- pinnaritkuriin
Minua kiinnostaa! Lähinnä siksi että, voin ilmoittaa verottajalle ja sosiaalihuollolle, ym viranomaisille asiasta. Tämä vain siksi että, PINNARIT ON SAATAVA KURIIN
- ahmedkebab
Minu pitstaksila ei aja kun iskender ahmed ja kebap. ota valkosipuli tai tulikastike?
- ishmail mohammed
mulle metukkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441