Kiinteistönvälityspalkkiot on näköjään vihdoin saatu ilmaispalveluna vertailuun, kun Asuntojenmyynti.fi -niminen vertailupalvelu on pulpahtanut pinnalle.
www.asuntojenmyynti.fi
Välityspalkkiossa voi säästää tuhansia euroja, joten Asuntojenmyynti.fi on kuluttajalle hyödyllinen paikka.
Itse pidin palvelusta kovasti.
Välityspalkkiovertailu - Kiinteistönvälitys | UUSI PALVELU !
6
742
Vastaukset
- höpöhommia
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11532680
Hyvin sä wilburg1 vedät :) Kommenttisi maistuu niin muovilselle myynti-ilmoitukselle kuin olla ja voi!
Palveluun ei ainakaan kannata missään tapauksessa laittaa Oikeita omia tietoja, koska ne myydään eteenpäin välittäjille... - XYZX
Montako prosenttia myyntikohteen myyntihinnata voi välityspalkkioa olla, siis kohtuullinen?
- Myykää.itse
Välityspalkkio on nolla (0) prosenttia kun myy itse.
Asunto-osakkeen myyntiin kattavat ohjeet löytyvät todella helposti netistä, kauppakirjapohjineen kaikkineen.
Paperityöt on helposti tehty ja ostajan pankkihan tarkistaa, että kaikki on niissä ok.
Hintatason selvittäminenkään ei ole taajama-alueilla vaikeaa.
Myykää siis asuntonne itse ja unohtakaa jo ne kiinteistövälittäjät. - Anonyymi
effortia on näköjään aloittaut tämänkin ketjun. ..kukaan muu ei tätä kehu kuin he itse omaa palveluaan(huijaustaan)
- Anonyymi
samaa mieltä huijausta tuntuis olevan.
- Anonyymi
täyttä paskaa koko effortian touhu. julkaistaan hinnastot välityspalveluista jotka eivät ole ollenkaan paikkaansa pitäviä! efffortiahan ei tiedä todellisia välityspalkkioita! Siis niitä joilla sopparit tehdään. Älkää ihmiset menkö tähän huijaukseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427125
- 323978
- 503438
- 412978
- 172756
- 372248
- 162216
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112