tunnistaako kukaan että sua olis kutsuttu "sissiks" taruksella. tai siis haikilla perinteet-rasti porukka. (se rasti jossa yövyitte.) olis mahtavaa jutella jatkossakin teidän kanssa jos vaan löytyy teidät! mutta ilmottakaa jos tunnistatte. ainiin teiän nimet oli antti ja roope! :)
"me ollaan oikeita sissejä,näin ystävämme meille sanoivat..."
"SISSIT" TARUKSELLA?!
4
882
Vastaukset
- mie
Mä tunnen nuo kaverit -soittoniekat. Ne on Kuopion metsäpojista jos yhtään auttaa etsimistä.
- *onnellinen jo tästä*
juu auttaa varmasti kiitos sulle AIVAN MIELETTÖMÄSTI!!! :)
- tyttö-87
ootsä varma tosta lpk.sta?? ei ollu meinaan ainaka SP.n sivuilla ton nimistä lpk.ta.. oli vaan joku kuopion eräversot tai jotai... onks sul noista mitään muuta tietoo??
- mie
tyttö-87 kirjoitti:
ootsä varma tosta lpk.sta?? ei ollu meinaan ainaka SP.n sivuilla ton nimistä lpk.ta.. oli vaan joku kuopion eräversot tai jotai... onks sul noista mitään muuta tietoo??
Olen varma lippukunnasta ja tiedän ettei sitä löydy sp:n sivuilta, koska niiden lippukunnalla ei oo omia kotisivuja. En oikeen tiedä miten auttasin, mulla ei oo niitten yhteystietoja... Puijon pojat on toinen kuopiolainen poikalippukunta ja niillä on tietääkseni kotisivutkin, joten ehkä sieltä voisi kysella jos ne tuntee Anttia tai Roopea. Tietääkseni lippukunnat on kuitenkin aika "sotajalalla", mutta ehkä ne tekee joskus jonkunlaista yhteistyötä, joten sieltä voisi yhteystietoja löytää... Onnea yritykselle:) Mä voisin yrittää vielä keksiä jotain tai kysellä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447296
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 492245
- 432238
- 162226