tässä hyvä ja toimiva ohje, moisen lisävarusteen asentamiseksi Ladaan. Sopii kaikkiin malleihin vuosimallista ja korityypistä riippumatta. Pienellä säädöllä käynee myös muihin neuvostoliiton ja nyk. venäjän tuottamiin kulkuneuvoihin.
http://www.iltalehti.fi/iltvautot/20130608025704821_v1.shtml
Säädettävät tuulilasinpyyhkimet Ladaan
10
131
Vastaukset
- sirppi Tauno
Sama ohje pitäisi määrätä pakolliseksi kaikkiin länsiräppänöihin.
Ja, myös käytön opetteleminen kaikille länsiräppänän omistajille.- jaksu
Länsräppänän omistajalle on liian vaikeaa käyttää tuulilasin pyyhkijöitä ilman pitkää,ja perusteellista opettelua.
Kun katsoo noita onnettomuuksia,jotka länsräppänän omistajat aiheuttavat,pittää ihmetellä miten kuski on saanut ajokortin.
- toimii!!!
Naruviritys toimii hyvin Ladassa ja se onkin ainoa toimiva laite sen jälkeen, mitä Ladassa on.
- ripuli
kumpa minu länsirpäkässä pelaisi tuollalaillakaan
- älä laita
ripuli kirjoitti:
kumpa minu länsirpäkässä pelaisi tuollalaillakaan
Älä laita narua vain ladasi länsiräppänään. Se pitää laittaa sekä ladan länsi että itäräppänään että se toimisi.
- jomppane
Länsiräppänäthän joutuu narun jatkoisi usein.Länsiräppänöistä löytyy monen paksuista narua,monenlaisiin korjauksiin.
- ripuli
onneks niis on vahvempi raksi keulapääs.
- pahvia
Laita pahvi Ladasi länsiräppänään jos siinä on ongelmia. Minä olen korvannut Ladani kaikki räppänät pahvilla.
- ripuli
pahvia kirjoitti:
Laita pahvi Ladasi länsiräppänään jos siinä on ongelmia. Minä olen korvannut Ladani kaikki räppänät pahvilla.
tarkotaks länsiräpäkän länsräppänään?
- pahvia
ripuli kirjoitti:
tarkotaks länsiräpäkän länsräppänään?
tarkoitan aidon itäladani kaikkia räppänöitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427195
- 324018
- 543513
- 423010
- 172766
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472207- 412193
- 452159