Kuinkahan paljon noilla keihäsmalleilla on eroja?
Itse kun olen takunnut pitkään 40-45m välissä. Eikä tulokset ole parantunut vaikka voimaa ja nopeutta on ainakin salitulosten muodossa tullut selvästi lisää..
Ainoa keihäs jota olen heitellyt on Polanikin 800g school javelin(maksoi jotain 80e).
Sitä vaan olen miettinyt, että mahtaisko mitat parantua jos pääsis koittamaan jotain vähän parempaa keppiä kuin tuo nykyinen. Vai onkohan se nyt ihan sama näillä metreillä millä sitä heittelee.
Eikai niistä keihästäkään silti huvikseen makseta yli 500e..
Keihäiden erot
Koivukeihäs
1
176
Vastaukset
- keihäänheittäjä
Morjens, ei se nyt aivan sama ole millä heittää, eli saattaa tulla muutaman metrin parannus jos saat keihään hyvään asentoon. Toisaalta jos tekniikkasi ei ole kummoinen nii tulokset voivat jopa laskea "liian hyvällä" keihäällä, sillä niillä heittämiseen vaaditaan myös hyvä tekniikka. Suosittelisin jotain halvempaa nemeth keihästä, ne ovat kohtuu helppoja heitää eikä hinta ole kovin korkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457342
- 324068
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512275
- 372258
- 432248
- 162236