Moikka! Etsiskelen 15 - 18 vuotiait poikia ja tyttöjä kavereiksi jotka olisivat ehkä vamiita jossain vaiheessa tapaaman kasvotusten. Pojista etsin myös samalla mahdollista poikaystävää. Olen itse kohta 17 vuotias tyttö tuusulasta. Laitahhan kommenttia jos kiinnostaa. Eikä mitään 12 vuotiait tänne kiitos!
15 - 18 vuotiaat pojat + tytöt (mieluiten jätkät)
11
85
Vastaukset
- 16v jätkä
Linkkaa ittestäs kuvaa :)
- tyttönen0000
En tänne :)
- Fami :D
Tääl ois 18v jäbä myrtsistä
- tyttönen0000
Myrtsi=myyrmäki? Kiinnostasko jutskailla. Jos niin laita vaik spostii mynthon1000@gmail.com :)
Oki meitsi pistää viestii ;)
- tyttönen0000
Fami :D kirjoitti:
Ookkeei :D
- tyttönen0000
Fami :D kirjoitti:
Laitoiks jo? En ainakaan saanu mitään viestii...
tyttönen0000 kirjoitti:
Laitoiks jo? En ainakaan saanu mitään viestii...
Äske laitoin
Moikka! Täällä 18-vuotias lätkäjätkä hämeenlinnan seudulta. Jos kiinnostaa jutella, niin laita viestii osotteeseen kiekkoilija94@hotmail.com
- HIHIHIIHHIHAHAHHAHAH
toi fami varmaa polttaa kannabista :P
Shhhhh älä kerro kellekkään ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496435Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562737Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841175
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.901160Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611103- 891090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2801084- 71985
- 229870