millasta jälkeä tekee ja onko lopputulos pysyvä vai haalistuuko heti ?
Kokemuksia ??
studio ndn ?
8
679
Vastaukset
- Tara Welles
No itse ostin NDN Caloniuksenkadulta kestopigmentoinnit tarjouksesta kulmiin hintaan 89 euroa. Tarjous on ollut voimassa jo aika hyvän aikaa. Eyelinerit olisi saanut samalla hintaa mutta en tarvinnut. Jos jotain saa noin halvalla niin tottakai on tyhmää maksaa liikaa!
- tiu fun
Voi ottaa noita yhden kerran tarjouksia eri paikoista eikä tartte sitoutua samaan paikkaan useammaksi kerraksi.
- epäonnekas
En suosittele,minä menin kesällä groupon tarjouksella,ottamaan kulmat ja silmät, silmät ihan ok, tosin piti vahvistaa 3krtaa,eli 89 70 70 70€ , eli siinä meni edullisuus... Kulmat epäonnistuivat täysin, onneksi värit ilmeisen huonoja kun jo nyt alkanut haalistumaan mikä on kyllä siis hyvä,koska toinen kulma on aivan erimuotoinen kuin toinen ja kaikenlisäksi erikohdassa.
En voi paikkaa suositella, nyt vaan täytyy elää meikin kanssa joka päivä,vaikka siksi pigmentoinnit otin että meikkiä ei tarvittaisi.- Mielensäpahoittaja
Täällä sama homma, en suosittele. Lisäksi tekijä oli töykeä! Yritti kai sillä peittää epäammattimaisuuttaan. :(
- pule
Otitko "mielensäpahoittaja" myös eylinerit silmiin? Miten ne onnistuivat? vai vainko kulmat menivät mönkään?
- Paloittaja
Ku valitsette pigmentoijaa ni tutkitteko tarkoin pigmentoijien aiempia töitä ja vertailette muita tekijöitä keskenään? Vai meettekö sinne missä oon halvin tarjous toivoen jos onnistais?
- Menen muualla
Onko paikassa jotain outoa, kun osoite vaihtuu vähän väliä. Olen kuullut, että pigmentoinja on vähän ulkona kaikesta, ajat on sekaisin ja lähettelee viestejä väärille ihmisille. En kyllä uskaltaisi mennä hänen käsittelyynsä.
- Saara63777
Kaverilla on tehty tuolla pigmentointi kulmiin. Itse on tyytyväinen ja kovasti kehuu tekijää, mutta kuitenkin niistä on luonnollisuus kaukana ja väri punertavaan taittava. Ei hyvät. Itse en menisi niiden perusteella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134