Polo 2002-2003

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Tarvisin nyt pienemmän auton ja kulutuksen myös ja tuommonen polo kiinnostaa ja 1,4bensiini moottorilla. Haluaisin tietää autosta jotain perusjuttuja kun ainakaan autowikissä ei paljoakaan sanottu!

-Onko tuon ikäisessä polossa remmi vain ketju jos on remmi niin mikä on vaihtoväli ja onko kallis vaihtaa?

-Auton jota katselen pitäisi olla alle 200tkm ajettu! Onko tuon ikäisissä poloissa jotain tyyppivikoja ja jos on niin mitä? Olen kuullut että jossain golffeissa menee melko paljon sähkölasien nostin mekanismeja rikki mutta on kuulemma edullinen korjata.

-Minkähänlaiset kytkimet on poloissa kestääkö kauan? On jo useammasta autosta kokemusta ja niissä kytkimien kestoissa merkistä riippuen saattoi olla jopa yli 100tkm eroja. parhaimmassa mitä itsellä oli oli toki iso auto niin siinä kesti yli 350tkm sitte on ollut sellainenkin jossa ei sataatonnia edes.

-Minkälainen auto tuonikäinen on talvi käytössä piisaako lämmityslaitteessa tehoa ja pysyykö sillä miten tiellä ;) nimenomaan siksi ihastuin volkkariin koska joskus olen samanikäluokan golffilla ajanut en omalla mutta kumminkin niin sillä oli hauska ja jämäkkä ajaa todella tykkäsin.

-Polttoaineen kulutus siinä lienee reipas 6litraa ellen ihan pahasti muista?

-Edellisiä autoja minulla on ollut ford renault mazda peugeot ja toyota! Ford ja toyota ansaitsevat erityismaininnan kumpikin oli aivan erinomaisia autoja ja luotettavia ford hieman laadukkaamman oloinen toyota oli toimivampi. Mazda ja renault oli sitten aivan päinvastaisia en tiedä oliko maanantai kappaleita vai mitä mutta korjaamolla viihtyivät niin paljon että autonvaihto tuli halvemmaksi kuin niiden pitäminen. Peugeot oli loistava ajettava mutta hieman vikaherkkä.

-Pienistä autoista olen katsellut polon lisäksi fiestaa ja corsaa mutta tuo polo jotenkin polttelis eniten ja siinä vaan on sitä jotain mikä saa mut kiinnostumaan siitä enemmän.

Olisi mukava kuulla puolueettomia kokemuksia volkswagenista ja ennenkaikkea juurikin tuosta polo mallista!

Ystävällisin terveisin Tero.

1

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe