Hullu naapuri

Aapuva!

Mitä tehdä naapurille, joka kolmen vuoden aikana tullut meidän tontille huutamaan, uhkaillut, ettemme saa ajaa tontillemme, väittää että 40-vuotta vanha paskahuussi ja pensasaita on siirretty, niin ja RAJAKIVET kaivettu ylös, että voisi vältellä vastuuta, jossa on korotettuaan rantakaava-alueella tietä ilman lupaa niin, että emme pääse tontillemme ajamaan kuin pitkän kuivan kauden jälkeen ? Selittää, että meillä kaikilla tulisi olla nelivedot-palotarkastaja taas vaatii, että tien on oltava kunnossa, jos tarvitsee ambulansdia tai paloautoa.
Oli niin uhkaava, että kävin tänään lääkärissä, olen ollut tosi peloissani ja ahdistunut fyysisen uhkan edessä.
Olen yksin tontillani, eikä tule ikinä huutamaan, jos paikalla on muuta perhettä.
Lääkäri totesi selkeän ahdistuneisuuden ja lupasi kirjoittaa poliisille lausunnon että olen saanut uhkailusta fyysisiä oireita.
Taisi tulla post-traumaattinen stressireaktio, päänsärkyä, hermostuneisuutta, itkuisuutta ja pelkoa olla yksin omalla tontilla.

Lääkäri totesi, että naapuri on varmaan viu-viu, no sen tiesinkin.
Poliisille pitäisi ilmoittaa, mutta tuntuu tosi pahalta sekin, kun kuitenkin on naapuri.
Katkoi meidän puolelta sireeniaidat, osan perennoista ja poraa sunnuntaisin klo 07.00!
Ohjasi auton, joka ei hänelle toimenpidekehotuksen langettua ja tien mentyä ei liikennöitävään kuntoon, meidän pihaan, ja sitä piti neljän aikuisen voimin siitä TYÖNTÄÄ ylös, diltikiistää, ettei hänen luvatta korotettu tiensä ole siihen syy...
Tiedän, että poliidi siihen kuulustelee esim. sitä kuljettajaa, joka siihen ajoi, ja että voin hakea lähestymiskieltoa naspurille.
Tuntuu niin raffilta toimenpiteeltä, etten millään haluaisi, mutta en nyt uskalla olla siellä ollenkaan enää yksin.Mitä neuvoisitte ?

4

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MTP!

Suosittelen paikkakunnan mielenterveyspäivystystä molemmille.

• asiatontatonta

No kuule sitä samaa sulle myös ! Toivon sulle samanlaista pazkanaapuria lepopäivän ratoksi ! Toivottavasti on itselläs siniset ja punaiset napit otettuna, vaikka näin ilta-aikaankin käy kyllä.
        Just sun kaltaisten vastaajien takia tämä palsta on mikä on.

• Anonyymi
        asiatontatonta kirjoitti:

No kuule sitä samaa sulle myös ! Toivon sulle samanlaista pazkanaapuria lepopäivän ratoksi ! Toivottavasti on itselläs siniset ja punaiset napit otettuna, vaikka näin ilta-aikaankin käy kyllä.
        Just sun kaltaisten vastaajien takia tämä palsta on mikä on.

Tämä palsta on viimeinen jossa kannattaa mitään todellista asiaa puida.

• Anonyymi

Ei muuta kuin haulikko ja siihen suolapanokset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4657
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2661
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2314
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1571
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1360
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      15
      1306
    Aihe