Opelista harvoin kuulee mitään pahaa sanottavaa niinkuin esim bemareista, skodista tai muista kansan suosikki autoista. Opel taitaa merkkinä olla aika "sukupuolineutraali" ja ei herätä paljon närää!
Ei pahaa sanottavaa.
10
274
Vastaukset
- Sehän oli
vuosituhannen vaihteen suomalasiten suosikkiauto, mutta GM tyri laaduttomalla tuoteellaan silloin opukan markkinat ja myynti romahti. Siitä ei olla noustu uuteen kukoistukseen. Mullakin oli -99 Astra, joka oli täydellinen pohjanoteeraus vikoineen. En ole vieläkään unohtanut tuota elämäni huonointa autoa.
- D.loo
En ajatellut nyt ihan historic mielessä vaan tätä päivää. Vaikka joka toisessa uudessa opelissa lukee "turbo sitä tai tätä" harvoin saa mistään lukea että taas joku m_ _ _ _u opelkuski liikenteessä kuten monen muun merkin kohdalla pätee.
- ex-fordisti
D.loo kirjoitti:
En ajatellut nyt ihan historic mielessä vaan tätä päivää. Vaikka joka toisessa uudessa opelissa lukee "turbo sitä tai tätä" harvoin saa mistään lukea että taas joku m_ _ _ _u opelkuski liikenteessä kuten monen muun merkin kohdalla pätee.
Mulkut ei osta opelia. Mediassa ei auton merkkiä mainita, jos kyseessä ei ole BMW.
- astraaliksi
oi, kerrotko nimimerkki "sehän oli", mitä kaikkia vikoja 99-opelIssasi oli. Itsellä vuotta nuorempi astra, joka ollut viaton. poljetko astraasi kuin naapurin emäntää tai kuin tulpatonta mopoa ( vaimoasi ).
- Olisi vissiin
pitänyt polkea juuri kuten leikkisästi kuvasit, mutta kun olen auton kanssa vähän maltillisempi. No, siitähän on kauan kun tuo opeli meillä oli. Ainakin takajarrut olivat jatkuvasti laahaustilassa ja niinpä takajarruremontti tuli sopivasti takuuajan jälkeen. Sähkövikaa - muistaakseni jonkin sortin ohjausyksikkö (kallis), jonka takia auto oli kolme vrk Metro-Autossa. Kas kun tietenkään Suomessa ei ollut sopivia osia varastossa. Auto luuli -25 asteessa, että nyt on helle ja flekti lauloi iloisesti Lapista palatessamme (hiukka holotna olo kabiinissa). Valoumpiot edessa höyrystyivät ja ne piti vaihtaa ennen aikojaan. Ylipäätään huonot mielikuvat ko. merkistä - ei montaakaan huoltoväliä ilman Metro Auton pikahuollossa käyntiä. 120 tkm:ssa meni opukka kiertoon. Tällä kertaa toimiampaan merkkiin. Ai niin. Menihän Opelista ohjausvaihdekin p.skaksi...
- Väde
Olisi vissiin kirjoitti:
pitänyt polkea juuri kuten leikkisästi kuvasit, mutta kun olen auton kanssa vähän maltillisempi. No, siitähän on kauan kun tuo opeli meillä oli. Ainakin takajarrut olivat jatkuvasti laahaustilassa ja niinpä takajarruremontti tuli sopivasti takuuajan jälkeen. Sähkövikaa - muistaakseni jonkin sortin ohjausyksikkö (kallis), jonka takia auto oli kolme vrk Metro-Autossa. Kas kun tietenkään Suomessa ei ollut sopivia osia varastossa. Auto luuli -25 asteessa, että nyt on helle ja flekti lauloi iloisesti Lapista palatessamme (hiukka holotna olo kabiinissa). Valoumpiot edessa höyrystyivät ja ne piti vaihtaa ennen aikojaan. Ylipäätään huonot mielikuvat ko. merkistä - ei montaakaan huoltoväliä ilman Metro Auton pikahuollossa käyntiä. 120 tkm:ssa meni opukka kiertoon. Tällä kertaa toimiampaan merkkiin. Ai niin. Menihän Opelista ohjausvaihdekin p.skaksi...
Aika tutulta kuullostaa nuo kokemuksesi Opelista. Sääli, sillä ne on hyviä ominaisuuksiltaan mutta vikaantuvat liian usein. Jopa pösö on varmempi.
- kekkusi
Väde kirjoitti:
Aika tutulta kuullostaa nuo kokemuksesi Opelista. Sääli, sillä ne on hyviä ominaisuuksiltaan mutta vikaantuvat liian usein. Jopa pösö on varmempi.
Diesel safiran mittarissa vähän yli 500tkm.
korjaamaan jouduttu tähän mennessä yksi pyörän laakeri, maf ja ykk-anturi, ja termostaatti vaihdettu 2 -kertaa. Lisäksi korjasin taka-ovien johtosarjat itse.
Muut huollot tietysti päälle mm. jarrut uusittu pari kertaa luonnollisen kulumisen vuoksi.
Täyspaska vai halvat kilometrit, no jokainen voi verrata itse. - Mistä ihmeestä
kekkusi kirjoitti:
Diesel safiran mittarissa vähän yli 500tkm.
korjaamaan jouduttu tähän mennessä yksi pyörän laakeri, maf ja ykk-anturi, ja termostaatti vaihdettu 2 -kertaa. Lisäksi korjasin taka-ovien johtosarjat itse.
Muut huollot tietysti päälle mm. jarrut uusittu pari kertaa luonnollisen kulumisen vuoksi.
Täyspaska vai halvat kilometrit, no jokainen voi verrata itse.Opelin laadun heittely voi johtua?
- pakko saada
niin kyllä kaikki valkoiset urheiluatutot ja alfa-romeot on joko naisten tai homojen omistuksessa - ooppeeliakin saattaa joku häkani polkea mutta kyllä bemari-volvo akselilta löytyy ne tosi uroot.
- jeps..
Opelin laatu on parantunut ja varmasti samalla myös maine. Uusimmat mallit varsin laadukkaita. Ongelma vain se, että opelin keski-ikä tuolla liikenteessä taitaa silti olla vielä hyvin vanhaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738