Tarinani, ja sanomani lyhyesti, lyhyestä virsi kaunis. Ex-mieheni on afrikasta Suomeen muuttanut mies, joka on esittänyt olevansa kristitty. Ajan myötä on selvinnyt, että hän on muslimi, jonka mukaan länsimaat tulevat näkemään kohtalonsa PIAN. Olen järkyttynyt, ja huolissani. Kerroin hänelle, että teen kaikkeni sen eteen, että hänen näkemyksensä eivät saa valtaa tässä maassa. Kerron tämän, koska rakastan tätä maata. Kuinka moni teistä pesee sotaveteraanien perseitä? Ihan tosissaan. Minä pesen, ja ilolla pesenkin. He ovat niitä kunnon ihmisiä.
Olen huolissani vain siitä, että kohdistatte vihanne lapsiini, jotka ovat puoliksi neekereitä....He oppivat suomen kielen, ja tavat, eivätkä ole isänsä kanssa tekemisissä. Olkaa kilttejä, älkää rangaisko heitä. He ovat varmasti tulevassa samaa mieltä kuin minä/me.
Kiitos.
Feidaus
Susannaaah
2
881
Vastaukset
- Oho!
Tekstisi on Elisa-aiheisella palstalla. Oletko siis kenties nimeltäsi Elisa?
- Tröötti tötterö
Olet siis taas se ääliö ylipainoinen lehmä joka lankesi lakun liverryksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 392000