eli siis ajattelin ostaa jonkin moisen rc lentokoneen kun olen kokeillut jo autoja, helikoptereita ja veneitä joten tässä on linkki: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__32431__Durafly_Supermarine_Spitfire_Mk_24_with_Retracts_Flaps_Nav_Lights_PNF_.html
Oisko tää hyvä ekaks koneeks??
5
272
Vastaukset
- rcmursu
ps. en ole ikinä kokeillut lentokonetta
- Suosittelija
osta bixler v 1.1, erittäin helppo ohjata, ota mode 2 niin tulee valmiina lentoon. FPV mahdollista kyseisellä koneella! mielestäni hauskempaa on tehdä kone itse, ja saada se lentämään. Ja, hobbyking on paras paikka rc kamoille! Linkissä ehdottamasi kone on todella äkkinäinen liikkeiltään joten en suosittelisi sitä aloittelijallle.
- TNrc
Itselläni on tuo duraflyn corsair. Hyvä kone, mutta en suosittele ekaksi koneeksi hävittäjää. Itse tekisin ekan koneen kaavoista tai ostaisin alkeisliidokin tai jonkun trainerin.
- tyyppi9
Mä aion ostaa ekaksi koneeks jonku huonon lennokin sitten puhallin koneen jossa nopeutensa ois 140/h
- 54121478
Taitais kyllä kannattaa ostaa ekaksi koneeksi hyvä traineri, sitten joskus myöhemmin, kun on harjoitellut useammalla koneella voi siirtyä puhallinkoneisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427135
- 323988
- 503448
- 412988
- 172756
- 372248
- 162216
- 412183
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472167- 442133