Onko kokemusta Carpetu2 persialaisten mattojen verkkokaupasta?

Audrey^

Hei!

Onko joku tilannut mattoa Carpetu2-verkkokaupasta? Mietin, että onko palvelu luotettava.

9

1889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko

Hei!

Tilasitko maton? Tuliko perille sellainen kuin piti olla?

• kristina1

Itsellänikin samat aikeet. Ei mitään tietoa tästä firmasta. Matot näyttävät tosi hienoilta

• trasa

Niin, odotan minäkin, että joku kertoisi kokemuksistaan….
      Onko luotettava ja vastaavatko matot odotuksia ?

• mattofani

http://www.carpetu2.fi/feedback/FI/

Tuossa linkissä noita ostajien kommentteja...näyttää homma toimivan.

Itsekin harkitsin tuota CarpetU2:ta, mutta päädyin kuitenkin tilaamaan mattoni lähempää: http://www.carpetvista.fi. Ruotsalainen firma, jolla loistavasti toimivat suomenkieliset sivut. Tilaaminen simppeliä ja ilmainen toimitus kotiovelle todella nopeaa.
        Ja mattoja löytyy joka lähtöön...

• arn

Tilasin postiennakolla maton ja hyvin pelasi palvelu, suosittelen. Matto-asiantuntija en ole, mutta mielestäni täysin kuvien mukainen, laadukas matto tuli. Soittivat jopa puhelun (kreikasta, englanniksi) kun halusivat varmistaa että todella haluan postiennakkoa käyttää.

• mattofriikki

Kyllä on ja oikein hyviä! Maksu toimi ja matto tuotiin kolmanteen kerrokseen 6 päivän kuluttua tilauksesta!! Olin ällikällä lyöty.

• Mattokauppaa

Minäkin tilasin kaksi mattoa alennuksella viime syksynä. Vastasivat odotuksia täysin, toimitus sujui myös hyvin kotiintuotuna. Sikäli voin hyvin suositella. Matot ovat tukevia, lämpimiä ja kauniita. Pidin niitä kyllä pari viikkoa tuulettumassa parvekkeella kun niissä oli outo haju (koimyrkkyä?, väriaineista lähtevää? Varaston hajua?) mutta se haihtui pois parissa viikossa.

• lstå

Ihan mahtavat matot. Suosittelen lämpimästi. Matot olivat vielä kauniimmat kuin osasin odottaa. Näissä matoissa ei ainakaan ollut mitään hajuja. Ihan raikkaita. Toimitus kesti viikon. Uskomattoman hyvä palvelu. Aion tilata seuraavatkin matot täältä.

• Anonyymi

Olen tilannut useita mattoja ja voin suositella. Hyvä hinta-laatu suhde. Ei tarvitse kantaa huolta, uskaltaa tilata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2834
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2040
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2027
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      34
      1920
    Aihe