Hei! Olen jo kauan aikonut ostaa Canon eos 600d -järjestelmäkameran, mutten ole varma, kumpi paketti olisi parempi?
1. Paketissa on 18-55 DC 40mm objektiivit
2. Paketissa on 18-55 75-300 objektiivit
Mitä eroa näillä on? Kumpi paketti olisi parempi? Haluan siis hyvälaatuisia kuvia luonnosta, ihmisistä ja haluan kuvata myös hyvälaatuisia videoita. Kumpi paketti olisi minulle parempi? 1.paketti on noin 500 e ja 2.paketti 599 e.
Kiitos paljon jos joku osaa vastata!!
Kumpi on parempi Canon eos 600d - paketti? (eri objektiivit)
8
312
Vastaukset
- :):):):)
niinpä, mäkin olisin kiinnostunut tietämään asiasta. osaiskohan joku vastata tähän? :)
- Järkkäri:)
...vai olisiko kenties 18-55mm IS II objektiivi parempi? Kamera olisi suunnilleen 498 euroa silloin sillä objektiivilla
Koska video on tärkeä, ehdottomasti IS (ellei käytä jalustaa). Sitten myöähemmin voi rakentaa järjestelmää lisäobjektiiveilla tarpeen mukaan.
- Canuuunisti
Kalliimpi, jos sulla on siihen varaa.
- Canonisti minäkin
Ainoa käyttökelpoinen objektiivi noista on tuo f/2.8 40 mm. Muut ovat versiosta riippuen huonoja tai susihuonoja.
Ostin töihin 1100D:n ja siihen tuon 40 mm pannarin sekä 430 speedliten salamaksi. Tuo on riittävä paketti kaikenlaisten tilaisuuksien dokumentointiin. - Järkkäri:)
Kiitos paljon kaikille vastaajille! Olis vielä kysymys, että minkälainen objekti pitäis olla, jos halua ottaa lähikuvia? :)
Ehdottomasti tele linssi lähikuviin. 70-200 on varmaan se kaikkein käytetyin. mutta kyllä tuolla 75-300 pärjää myös hyvin. :)
- Järkkäri:)
Voi kiitos :)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154