Olen 15v ja pituutta 165cm ja painan 56-57kg. Syksyllä painoin 66,6kg ja olin 163cm pitkä eli lievää ylipainoa. Eli 10kg lähti pois pyöräilyn ansiosta ja söin sitä ruokaa mitä kotona tarjottiin eli tavallista kotiruokaa ja toki söin mahdollisimman vähän karkkia kuin oli mahdollista.
Olen huomannut kuukausien varrella että tämä laihdutus on vallannut ajatusmaailman, joten olenko sillon anoreksikko? Syön ruokaa ( luojan kiitos ) ja koko ajan sellanen pelko että lihoaisi, aina kun syön ruokaa mulla tulee huono itsetunto. Niin ja olen poika.
Painonpudotukseni hallitsee ajatusmaailmaa, olenko anoreksikko?
Kannattiko?
1
103
Vastaukset
- Laihduttaja
Tuskin olet anorektikko. Tottakai pituutta kasvavilla lapsilla lähtee kiloja helpommin kuin aikuisella. Itse laihdutan ja kyllä, se pyörii mielessä jatkuvasti ja kehitettyäni itselleni ruokarajat, se on vallannut mieleni. Menee kyllä ohi ajan kanssa! Katsos kun, tarvii muistaa että maailmassa on paljon pahempiakin asioita, miksi kiusata itseään? Mielummin terve ja tervejärkinen :) Ja tuo kysymyksesi kuuluisi anorektikkopalstalle missä ne ei-anorektikot hengaa kyselemässä tyhmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1096953- 954451
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493945- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1913502
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482542
- 131924