Lueskelin tossa yh-äippien treffi-ilmoituksia ja olen lievästi sanoen huvittunut.
Usein nainen ilmoittaa suoraan että toisen miehen lapset ovat hänelle tärkeintä elämässä, ja että uuden miehen pitää vain hyväksyä tämä. Käytännössä mies on vain kävelevä lompakko, jonka pitää osallistua lasten kasvatuksen kustannuksiin, mutta joka on naisen silmissä aina toissijainen lapsiin nähden.
Monesti nainen ilmoittaa ettei halua uuden miehen kanssa enää uusia yhteisiä lapsia, vaan lapset on jo tehty. Tällöinhän mies ei koskaan saa omaa oikeaa perhettä, vaan on perheessä pelkkä ulkopuolinen, käenpoika.
Tuolla on jopa naisia, jotka ovat vielä RASKAANA ilmoitusta tehdessään, eli lapsi ei ole vielä edes syntynyt. Ja silti nämä, sanoisinko "otukset", hakevat ihan pokkana uutta seuraa uusista miehistä, niinkuin se olisi täysin normaalia käytöstä. Tällainen on suomalaisen naisen koko kuva tänä päivänä.
Toivoisinkin nyt yh-äitien rehellisiä kommentteja, millaisen miehen te luulette oikeasti löytävänne?
Mitä yksinhuoltaja-naiset haluavat?
27
1337
Vastaukset
- no huhhuh.
Siis onko sun mielestä jotenkin kummallista se että ihmiselle on tärkeintä OMAT lapset?
"ettei halua uuden miehen kanssa enää uusia yhteisiä lapsia, vaan lapset on jo tehty."
Eipä tunnu miehiä kiinnostavan sen enempää vaikka ilmottaa suoraan että haluais vielä lisääkin lapsia ja mielellään suht nopeeseen tahtiin... sitähän ne kai vasta kammookin. Ja jos miehellä on jo esim. 2 lasta, niin harvat nekään innostuu enää hankkiin enempää lapsia. Ne naiset jotka ei (enää) halua lapsia, vois vaikka seurustella näiden "kaikki lapset jo tehneiden" miesten kanssa.
"Ja silti nämä, sanoisinko "otukset", hakevat ihan pokkana uutta seuraa uusista miehistä, niinkuin se olisi täysin normaalia käytöstä"
Yksinkö sitten pitäs raskauden / lasten takia olla?- Kannustana ykköstä
Minusta ketjun aloittaja on oikeamoraalinen. EI juma.....uta kukaan raskaanaoleva noraali ihminen ala uutta miestä etsiä, eikö mikään enää ole pyhää? En tiedä muista, mutta tuttavapiiristä olen ´havainnut saman, että havitellaan vain huvia ja miehen osallistumista elatukseen ja kuluihin.
Yksikin prinsessa on niin miehenkipeä, että kelpuutti narkkarin kumppanikseen, vaikka on ne *maailaman tärkeimmät* kotona hyvän miehen mallin saamassa elämää varten. Narkki asuu yhteiskunnan tuella muualla, mutta oikeasti on perheessä, hakee lapsia päiväkodista ja vie sinne, kun kykenee, tekee pimeänä jotakin pikku remontteja yksimhuoltajille ja vanhuksille ja uskoville ihmisille, rahat ottaa akka.
Minä tein aikanaan päätöksen, että en ota ketään ennen kuin lapsi on kasvanut aikuiseksi. Siitä on 13 vuotta ja silloin oli neljävuotias. Olen taatusti parempi äiti kuin se, joka himonkiilto silmissä saalistaa (yleensä) yössä. Tosin pystyn itseni ja lapseni elättämään, mies maksaa vain sen minimin, ei koskaan mitään muuta, enkä ole pyytänytkään. Miehiä on tarjolla ollut kukasta kaktukseen, mutta sanon vain, että olkaa hyvä, olette jonossa. Jonoa ryhdytään purkamaan keväällä 2014 tao 2015. Lapsi tulee täysi-ikäiseksi ensi keväänä.
Ja kyllä, kyllä raskaanaolevan kannattaa olla sen lapsen isän kanssa tai tehdä se abortti ajallaan. Ei lähes kukaan voi rakastaa toisen kakaraa, kun lapsi on aina rasite parisuhteelle, ollaan sitten naimisissa tai ei. Minä en ainakaan alkaisi kenenkään rahoittajaksi, varsinkaan, kun nykynaiset ei osaa edes rahaa käyttää harkiten. Mutta on niitä fiksujakin yksinäisiä, jatka vain etsimistä, paljon on nuoria nättejä fiksuja naisia, jotka ovat älyllisestikin tasollasi. Tosin ne taitaa löytyä enemmäkin tuolta keskisen Suomen yläpuolelta. - Mitähelvataaonkonäin
Kannustana ykköstä kirjoitti:
Minusta ketjun aloittaja on oikeamoraalinen. EI juma.....uta kukaan raskaanaoleva noraali ihminen ala uutta miestä etsiä, eikö mikään enää ole pyhää? En tiedä muista, mutta tuttavapiiristä olen ´havainnut saman, että havitellaan vain huvia ja miehen osallistumista elatukseen ja kuluihin.
Yksikin prinsessa on niin miehenkipeä, että kelpuutti narkkarin kumppanikseen, vaikka on ne *maailaman tärkeimmät* kotona hyvän miehen mallin saamassa elämää varten. Narkki asuu yhteiskunnan tuella muualla, mutta oikeasti on perheessä, hakee lapsia päiväkodista ja vie sinne, kun kykenee, tekee pimeänä jotakin pikku remontteja yksimhuoltajille ja vanhuksille ja uskoville ihmisille, rahat ottaa akka.
Minä tein aikanaan päätöksen, että en ota ketään ennen kuin lapsi on kasvanut aikuiseksi. Siitä on 13 vuotta ja silloin oli neljävuotias. Olen taatusti parempi äiti kuin se, joka himonkiilto silmissä saalistaa (yleensä) yössä. Tosin pystyn itseni ja lapseni elättämään, mies maksaa vain sen minimin, ei koskaan mitään muuta, enkä ole pyytänytkään. Miehiä on tarjolla ollut kukasta kaktukseen, mutta sanon vain, että olkaa hyvä, olette jonossa. Jonoa ryhdytään purkamaan keväällä 2014 tao 2015. Lapsi tulee täysi-ikäiseksi ensi keväänä.
Ja kyllä, kyllä raskaanaolevan kannattaa olla sen lapsen isän kanssa tai tehdä se abortti ajallaan. Ei lähes kukaan voi rakastaa toisen kakaraa, kun lapsi on aina rasite parisuhteelle, ollaan sitten naimisissa tai ei. Minä en ainakaan alkaisi kenenkään rahoittajaksi, varsinkaan, kun nykynaiset ei osaa edes rahaa käyttää harkiten. Mutta on niitä fiksujakin yksinäisiä, jatka vain etsimistä, paljon on nuoria nättejä fiksuja naisia, jotka ovat älyllisestikin tasollasi. Tosin ne taitaa löytyä enemmäkin tuolta keskisen Suomen yläpuolelta.Kaksi asiaa:
1. Olen törmännyt tuohan samaan ideologiaan, että yh ilmoittaa olevansa käytettävissä vasta kun lapsi lähtee pesästä. Se on ihan pirun traagista ja sydäntä särkevää, jos on rakastunut tällaiseen tyyppiin. En suosittele kenellekään. Mikseivät naiset voi suhtautua elämään, lapsiinsa ja ihmissuhteisiinsa normaalisti ja luonnollisesti? Miksi lapset pitää nostaa jollekin hemmetin jalustalle ja palvoa heitä kuin jotain jumalia? Jos olette menneet eroamaan siitä lasten oikeasta isästä, niin miksi te haluatte vain käyttää hyväksenne muita miehiä, kostoksi sille exälle vai? Ne jonossa olevat raukat tuntuvat kelpaavan panopuiksi, mutta teidän omaan elämäänne ei tunnu olevan mahdollista päästä osaksi ihan normaalia perhe-elämää viettämään, kun se pikku vilpertti on se perheen kuningas, joka säätelee teidän kaikkia juttuja aina hormonikierrosta lähtien.
2. Onko siellä pohjoisessa oikeasti niitä hyviä ja normaaleja naisia? Joku muukin on sitä sanonut. Onko kaupungistuneessa Suomessa naisilla joku psykologinen ongelma, kun heidän asenteensa ja käsityksensä ovat näin kieroituneita? Aiheuttaako urbaani elämä sen jotenkin? Minäkin haluan luonnollisen maalaisnaisen, joka suhtautuu perhe-elämään kuten ennen vanhaan että naia napsautellaan, herätään aamulla lypsylle ja ne lapset kasvaa siinä sivussa. Urbaanit tiedostavat naiset ovat vieneet feminismin ihan jollekin üder-tasolle, joten minä muutan sinne pohjoiseen kanssa ihan just.
Moro. - Kanustan ykköstä
Mitähelvataaonkonäin kirjoitti:
Kaksi asiaa:
1. Olen törmännyt tuohan samaan ideologiaan, että yh ilmoittaa olevansa käytettävissä vasta kun lapsi lähtee pesästä. Se on ihan pirun traagista ja sydäntä särkevää, jos on rakastunut tällaiseen tyyppiin. En suosittele kenellekään. Mikseivät naiset voi suhtautua elämään, lapsiinsa ja ihmissuhteisiinsa normaalisti ja luonnollisesti? Miksi lapset pitää nostaa jollekin hemmetin jalustalle ja palvoa heitä kuin jotain jumalia? Jos olette menneet eroamaan siitä lasten oikeasta isästä, niin miksi te haluatte vain käyttää hyväksenne muita miehiä, kostoksi sille exälle vai? Ne jonossa olevat raukat tuntuvat kelpaavan panopuiksi, mutta teidän omaan elämäänne ei tunnu olevan mahdollista päästä osaksi ihan normaalia perhe-elämää viettämään, kun se pikku vilpertti on se perheen kuningas, joka säätelee teidän kaikkia juttuja aina hormonikierrosta lähtien.
2. Onko siellä pohjoisessa oikeasti niitä hyviä ja normaaleja naisia? Joku muukin on sitä sanonut. Onko kaupungistuneessa Suomessa naisilla joku psykologinen ongelma, kun heidän asenteensa ja käsityksensä ovat näin kieroituneita? Aiheuttaako urbaani elämä sen jotenkin? Minäkin haluan luonnollisen maalaisnaisen, joka suhtautuu perhe-elämään kuten ennen vanhaan että naia napsautellaan, herätään aamulla lypsylle ja ne lapset kasvaa siinä sivussa. Urbaanit tiedostavat naiset ovat vieneet feminismin ihan jollekin üder-tasolle, joten minä muutan sinne pohjoiseen kanssa ihan just.
Moro.hehe,
en ole eronnut enkä nostanut jalustalle. Työni kautta näen niitä tilanteita, kun lapset ovat ihan hukassa, kun äitin POIKAykstävät vaihtuvat ja lapselle annetaan ties millainen kuva elämästä. EI parisuhde ole mitään, joka kilpailutetaan markkinoilla ja jonka tuote vanhenee keinotekoisesti. Se on tarkoitettu elämänmittaiseksi aarteeksi ja koko perheen parhaaksi. Perhe on yhteiskunnan kulmakivi numero yksi.
ja kohta kaksi. Ikävä, että en tunne hyvin näitä lehmämarkkinoita. Olen vain työpaikalla ymmärtänyt, että ne iloluontoiset rällääjät pariutuvat helposti ja nopeasti, mutta ne viisaat ja älyköt jäävät ikäänkuin syrjään, koska heillä on jotenkin tiuhempi seula ja valinnat tehdään selvinpäin.En itse elä kovin kaukana pääkaupungista, mutta olen tehnyt huomioita, että parhaat harvoin tulevat kehä kolmosen sisäpuolelta - HennaHot
Kannustana ykköstä kirjoitti:
Ja kyllä, kyllä raskaanaolevan kannattaa olla sen lapsen isän kanssa tai tehdä se abortti ajallaan. Ei lähes kukaan voi rakastaa toisen kakaraa, kun lapsi on aina rasite parisuhteelle, ollaan sitten naimisissa tai ei. Minä en ainakaan alkaisi kenenkään rahoittajaksi, varsinkaan, kun nykynaiset ei osaa edes rahaa käyttää harkiten. Mutta on niitä fiksujakin yksinäisiä, jatka vain etsimistä, paljon on nuoria nättejä fiksuja naisia, jotka ovat älyllisestikin tasollasi. Tosin ne taitaa löytyä enemmäkin tuolta keskisen Suomen yläpuolelta.Ei ne lapset ole todella maailman tärkeimpiä kuin vain puheissa. Kun niin sanoo, antaa kuvan, että on itse tavoittelemisen arvoinen, korkeat ihanteet pitävä ihminen. Kukapa ei sellaista tahtoisi,jos oikeasti arvostaa lapsiaan, ehkä arvostaisi myös miestään, sehän se viesti on, mitä yritetään itsestä lähettää. Markkinointikampanjnan teema
kun ne hakee vakituista elättäjää, ei kai elättäjä valitse sieltä sitä, joka kertoo että juokseen pullo kourassa ja paidanhelma hampaissa etsimässä isäksi kelpaavaa seuraavaa keilaa, jonka kellistää :) ja vielä jos on työtön. Tai ainakin vähintään se lähihoitaja. Koulutukseltaan työllisyyskurssin käynyt lähihoitaja, omasta mielestään psykologi ja pätevä ja osaava päihde- sekä mielenterveyshoitaja ;D - katkeruus puhuu?
Kanustan ykköstä kirjoitti:
hehe,
en ole eronnut enkä nostanut jalustalle. Työni kautta näen niitä tilanteita, kun lapset ovat ihan hukassa, kun äitin POIKAykstävät vaihtuvat ja lapselle annetaan ties millainen kuva elämästä. EI parisuhde ole mitään, joka kilpailutetaan markkinoilla ja jonka tuote vanhenee keinotekoisesti. Se on tarkoitettu elämänmittaiseksi aarteeksi ja koko perheen parhaaksi. Perhe on yhteiskunnan kulmakivi numero yksi.
ja kohta kaksi. Ikävä, että en tunne hyvin näitä lehmämarkkinoita. Olen vain työpaikalla ymmärtänyt, että ne iloluontoiset rällääjät pariutuvat helposti ja nopeasti, mutta ne viisaat ja älyköt jäävät ikäänkuin syrjään, koska heillä on jotenkin tiuhempi seula ja valinnat tehdään selvinpäin.En itse elä kovin kaukana pääkaupungista, mutta olen tehnyt huomioita, että parhaat harvoin tulevat kehä kolmosen sisäpuoleltaHuomaa kyllä että olet ollut vuosikausia puutteessa. Hanki sinäkin elämä, turha sitä muilta on kadehtia.
- ei jaksa selittää
Siirry vain seuraavaan profiiliin, jos käsillä oleva ei miellytä.
Yh:t ja lapset ovat sinulle selkeästi joku ongelma. Etsi lapseton nainen, niin ei tarvitse ottaa ongelmia sellaisesta asiasta mistä olet selkeästi ihan pihalla!!! - 6+11
Miten se sinua haittaa mitä he hakevat? Eihän sinun ole pakko heille vastata eikä edes niitä profiileja lukea.
- RASKAUSREHVIT
Hehehhee... mie oonki käynny raskaana olevan kanssa rehveillä... lälläslää...
- Kammari poju taas
Älä pieni pelkää. Ei ne jo munaa saaneet naiset tule sulle tekemään temppusia sinne peräkammariin. Vaikka äitee onkin niistä jo vuosikaudet varoitellut! :D
- ystävätär5/
olet ilmeisesti ses yh, joka hakee elättäjää kaikille viidelle eri miehelle lahjoitetulle pikku yllärille. Minusta kysyjä on ihan oikean asian takana. Minäkin ihmettelisin. Ja luulisi, että jos menee makaamaan raskausaikana muiden kanssa, se on lapsen häpäisyä.
Jotenkin tuntuu, että kannattaisko vähän ajatella, jos ylipäätään on, millä ajattelee. Pitääkö se kakara vääntää aina niin nopsaan... Lehtien kannessa hymyilee isä ja äiti ja kauniit lapset taustalla siisti ja kaunis koti. SItten kun ollaan arjessa se nyytti sylissä, itketään, että jos olisin tiennyt, en olisi ikinä lasta hankkinut.. No, mistä apu.. nettideitistä. Ehkei kuitenkaan, siellä usein hakee seuraa myös ne, joiden prodiilin perusteella voisi luulla löytäneensä kultakimpaleen, vaan kun arki avautuu, onkin iskenyt kätensä pas...n. Ja ne takertuu ja huono tulee aina takaisin.
- ei se aina mene niin
No sitten on meitä joilla lapset on jo yli 10v (ja samalle miehelle)...yh.itä mekin ollaan!
Joskus vaan käy niin että avioliitto ei toimi pitkästä yrittämisestä huolimatta ....eihän se voi tarkoittaa kuitenkaan sitä että yksinään loppuelämäsä viettäisi???
Ja jos odottaa että lapset kasvaa aikuisiksi...sitä alkaa itsekin olemaan aika vanha.. - outo äidiksi?
Vaikka mä nainen olenkin, niin en ole koskaan ymmärtänyt, miksi lapsi ja puoliso ei ole samalla viivalla, yhtä tärkeitä kaikki? Miksi lapset nostetaan jalustalle, ylitse muiden? Lapset on ihania ja tärkeitä varmasti kaikille äideille ja isille. Mutta ei ne mene rikki, jos äiti tai isä seurustelee jonkun kanssa. Heille pitää vaan näyttää, että samalla lailla heistäkin tykätään ja huolehditaan. Ei miestä pidä toissijaisena pitää ja semmoisen kuvan valitettavasti saa, jos joku ilmoittaa lasten olevan tärkeintä elämässä.
Mä haluaisin semmoisen miehen, joka saa mut nauramaan. Johon voisin luottaa ja jonka seurassa olla aivan oma itseni. Ja joka ymmärtää, että pidän lapsia samanarvoisina kuin häntäkin. En aseta ketään etusijalle vaan jaan rakkauttani tasapuolisesti kaikille.- miesvm1967
Erittäin hieno nainen tässä :) Fiksua puhetta!
- miesvm1967
miesvm1967 kirjoitti:
Erittäin hieno nainen tässä :) Fiksua puhetta!
Ajattelen itsekin noin että rakkautta täytyy jakaa kaikille kohtuullisen tasapuolisesti. Lapset tarvii erilaista rakkautta kuin aikuiset ja lapsissakin on yksilöitä. Joku lapsi tarvitsee kenties enemmän tukea kuin toinen lapsi mutta silti ketään ei saa unohtaa vaan pyrkiä täyttämään kaikkien rakkaudennälkä ja muut tarpeet siten että kaikki ovat tyytyväisiä. Yhdessä eläminen on todellista tiimityötä jotta sen saa onnistumaan mutta se palkitsee tekemällä elämisestä elämisen arvoista :) Ketään ei saa löydä henkisesti tai fyysisesti.
- Kohta 45
No, tämä keskustelu on monisäikeisempää tuolta alusta. Eihän ne lapset ja mies edes kilpaile samanlaisesta rakkaudesta. Mutta jos raskaana hakee jo uutta seuraa, ei ennuste saada kunnon ihmistä rinnalleen ole kovin vahva. Joten ainakaan itse en tekisi niin. Rakkautta on tosi helppo jakaa tasapuolisesti täällä suolessa, mutta elämässä tulee taatusti lapsilta mustasukkaisuutta, entiset puolisot pörrää siinä omaa itseään korottamassa, uusi mies hakee paikkaansa ja kuinka moni nykyisin viitsii kovin kauan yritää toisen kartanoa viljellä.
Uusperheilla on paljon raskaampi lasti kuin normilla. Ja kukapa ei haluaisi ihmistä, joka on iloinen, hauska, oikeudenmukainen, rehellinen, hyvätuloinen, komea, rakastava jne. Näitä ei kuulkaa nettipalstoilta löydä. Jos löytyy, hatullinen vetoa, että sieltä takaa paljastuu jokin mielenterveysongelma, narsismi tms. Ainahan voi sanoa, että pakkaapa kamppeesi, et ole unelmieni mies.
Ja jos odottaa, että lapset kasvaa, on vanha. Mikä on vanha, mikä ikävuosilukema on se, milloin ihminen muuttuu vanhaksi, senkin haluaisin tietää. Minulla on jo teini-ikäinen tenava, enkä koe olevani ikäloppu, enkä edes näytä siltä. Paljon vanhemmilta näyttää nuo kolmatta miestä kirkkoon taluttavat elämäänväsyneet naiset, joilla ei ole voimia ollutkaan muuhun kuin metsästykseen,kun koko ajan on haku päällä. Lapsia on rakastettu niin, että ruoka ja vaatteet on kotoa tullut, onko muuta? enkä tatkoita, mitä rahalla saa, se ei onnea tuo.
- eikä ole lapseni tarvinnut tutustua uusiin *poikaystäviin* ja kaikenkarvaisiin *sukulaisiin*. Eikä ainakaan vielä ole elämässä sivureitille joutunut, vaikka en minä olekaan luomakunnan kruunua rinnalleni hankkinut.
- Miepä vaan
Miun ajatusmaailma meneepi niin, että kyllä ne lapset ovat ihan oikeasti etusijalla elämässäni. Ajattelen aina ensin heidän hyvinvointiaan.
Siispä jos tapaan miehen, en halua tutustua mieheen niin, että lapseni sen heti tietävät. En tahdo sotkea lasten elämään heti kättelyssä uusia ihmisiä ja todeta hetken päästä, että eipähän tästä mitään sitten tullutkaan.. ja näin ollen aiheuttaa lapsille turhaa murhetta.
Lapsilla ja miulla on koti. Haluan ihan itse maksaa asuntovelkani, lasteni tarvitsemat asiat ja elättää meidät. Enkä voisi ajatella, että heti justiinsa pitäisi saada mies mukaan kuvioihin ja asumaan kanssamme.
Ehkä jossakin vaiheessa jos siltä tuntuisi.. mutta arki on kuitennii arkea ja paremmalle pohjalle pääsee jos tutustuu ihmiseen ihmisenä kahen kesken. Sillä sitä kahdenkeskistä aikaa ei ainakaan miun ole mikään mahdoton järjestää.
Sitten jos niin pitkälle päästäisiin, että haluttaisiin asua yhdessä ja jakaa arki päivittäin yhdessä.. Silti haluan maksaa lasteni ja omat kuluni kuten tähänkin asti, inhoan semmoisia loisia, jotka nyhtävät toisilta rahaa käyttäen toista osapuolta samalla hyväkseen. Kyllähän se elämä on todella helppoa, jos on joku joka makselee toisenkin elämän.. ja siltikään mie en sitä halua.
Siinä arkielämässä sitten; mies periaatteessa joutuisi osallistumaan lasten kasvatukseen.. josko itellä on tiukka linja joistakin asioista ja odotan miehen noudattavan samaa linjaa. Sillä pitemmän päälle lapsille hänestä muodostuisi kuitenkin isäpuoli.. joka on tärkeä osa heidän elämäänsä.
Ja jos ei sopivaa ihmistä löydy, niin sitten ei löydy. :)
Sittenhän nautitaan vaan elosta, olosta ja ipanoista. - 121628
Sitten voi käydä niin kuin minulle; nyt kun on molemmat lapset lentäneet pesästä ja nyt kun olisi miehelle aikaa niin enää ei huvita ollenkaan ottaa ketään. 20 vuotta kun on elänyt vain lasten kanssa, ei enää halua tehdä mitään kompromisseja kenenkään kanssa kun vihdoin saa ajatella vain itseään.
On oma kaunis iso koti, hyvä työ, auto, mökki, ystävät, harrastukset ja tuntuu että rahaakin on tsrpeeksi kun asuu yksin. Saa kaiken käyttää ihan yksin ja mihin huvittaa, kukaan ei kysele eikä vaadi. Hulluhan sitä olisi jos tähän jonkun ottaisi. Loppuisi tunnin varoitusajalla extempore lähdöt reissuun kavereiden kanssa, viikonlopun äkkilähdöt festareille, elämä olisi taas sitä ruokakauppaa ja pyykkiä.
Joskus käyn jonkun miehen kanssa matkoilla ja voi herranjestas että on kiire kotiin omaan rauhaan kun viikonkin kuuntelee sitä kuorsausta ja röyhtäilyä ja valitusta kun ei jaksa kävellä jne. - Shole
Joo. Mulla on lapsia toisen naisen kanssa. Olen ollut reffeillä naisen kanssa jolla on lapsia toisen miehen kanssa. Jopa pienimuotoisia seurustelusuhteita ollut.
Onko siinä joku ongelma että ihmiset lisääntyvät?
Kertaakaan en ole lapsiani heille esitellyt, eivätkä he omiaan minulle. Sen aika tulee vasta kun ollaan ihan tosissaan. - Ykx ukko
Ketjun aloittajan kanssa olen samoilla linjoilla siinä että on varmasti monia yksinhuoltajia jotka hakee miestä vain käveleväksi lompakoksi, siihen asti menee hyvin kun mies maksaa tai tekee eikä puhu mitään, mutta annas olla kun mies sanookin että tämä ei enää käy minulle, heivataan pihalle ja etsitään uusi.
Kyllä naiset on taitavia siinä kuinka miestä käytetään hyväksi, kokemusta löytyy, olen hyvänluontoinen mies, mutta kokemusteni myötä minusta tuli sellainen että enää en anna käyttää itseäni hyväksi. - Kylmää arviointia
Mitä luulet eronneen miehen (joka on jo yhden pesueen pykännyt) hakevan lapsettomasta aikuisesta naisesta?
Älä vaan kuvittele, että sellaisella on a i k a a viettäa uuden tyttöystävän kanssa, muuta kuin pikapanojen merkeissä.
Siksi monet eronneet miehet ottavat varmaan mielellään lapsettoman kuin lapsellisen eronneen naisen uudelle kierrokselle.
Mutta - mitä minä teen sellaisella, joka on jo tehnyt lapset ja makselee elareita?
Hällä ei ole aikaa. Ja sitä minä etsin. AIKAA. Vai pitääkö mun suhtautua häneen kuin panopuuhun?- ed lisää
Sellaisessa härdellissä ei tutustuta vain mieheen vaan myös väkisin jossain vaiheessa ex-vaimoon, valtavaan sukulaismärään (kaunaan ja sen historiaan) ja lapsiin. Erosta ehdistuneisiin lapsiin, jotka vihaavat isin uutta tyttöystävää jo valmiiksi.
Eronnut käy välillä puikkaamassa ex-vaimoa ja juoksee lasten harrastusten perässä. Tappelevat rahasta, audista ja lasten harrastaemaksuista....hohhoijaa.
AP: tällaista on elämä nykyään.
- 12+16
Että voi joku jaksaa tätä jauhamista yh äideistä!On niitä isejäkin jotka ominee on lapsien kans mut niistä ei puhuta.Miksi??Onko ne sitten niin pirskatin täydellisiä hemmoja?Oikein supersankareita?Ja peenmarjat sanon minä.Ei sillä etteikö hekin tee täyttä työtä kuten me äidit mut onko pakko ettiä sitä piikaa siihen taloutee että pääsee jätkien kanssa kaljalle ym?On meinaan ihan oma kokemus tuosta piikomisesta,että tiedän kyllä mistä puhun.Jos ei joku tykkää yh äidistä taikka isästä ni ei kannata edes treffejä semmosen kanssa miettiä.Anna mahdollisuus sellaiselle joka oikeasti haluaa rakentaa elämää toisen kanssa on sitten lapsia taikka ei!!!!!Itse ainakin toivon joskus löytävän jonkun jonka kanssa elää aikuisten elämää en etsi lapsille elättäjää,siihen pystyn ihan itse.
- ylpeästi yh
Tulen tosi surulliseksi lukiessani, kuinka aikuiset miehet (muka) kirjoittavat näin ajattelemattomasti ja ilkeästi esim lapsista, jotka ovat täysin viattomia vanhempiensa asioihin. Tosin live-elämässä tällaisia miehiä ei niinkään tapaa vaan ehkä suppea ja ahdasmielinen ajatusmaailma sopii Suomi24-miehille, jotka yrittävät keksiä syitä omaan kelpaamattomuuteensa.
Kuinka moni tahallisesti tekee lapsia suhteeseen, joka luultavasti epäonnistuu? Minimaalisen pieni osa naisista. Moni yh on tehnyt lapset pitkään suhteeseen. Eron syytä eivät useinkaan ole mitään "sekopäiset eksät" vaan ihan arkipäiväinen eroon kasvaminen. Että se siitä hullusta eksästäkin.
Jos meillä olisi kristallipallo, elämä olisi tosi helppoa kaikilla osa-alueilla. Sitä meillä ei ole!
Mikä on sitten epäonnistumista? Sekö, että on uskaltanut yrittää parisuhdetta ja tehnyt lapsia vai se, ettei ole edes päässyt kokeilemaan sellaista?
Jos ei ole kyennyt löytämään onnea itse, täytyy ymmärtää, että moni menee kimppaan jo parikymppisenä ja näin ollen markkinoilla on aina vain vähemmän vapaita naisia. Elämän tarkoitus luonnon puolesta on lastenteko, vaikka se on vapaaehtoista kaikille. Siksi lapsia tehdään.
Täällä pillittävillä miehillä on jotenkin sellainen käsitys, että he ovat jotakin hienoja palkintoja, ja kun naiset eivät heistä innostu, aletaan raivota. Ihmetellään, miksi ei ole enää lapsettomia naisia jne. Edellä kirjoitin juuri syitä: kun useammat haluavat lapsia ja löytäessään kumppanin, alkavat niitä tehdä. Menkää hyvät ihmiset nyt ikäluokkanne mukana näissä pariutumiskuivioissa! On ihan turha itkeä, että lapsenomaavia on paljon, koska kun ikää tulee, niitä hankitaan. Olisitte etsineet kumppania parikymppisenä, niin olisi ollut enemmän valinnavaraa.
Miksi haukutte yh-äitejä samalla, kun unohdatte, että näiden lapsilla on isätkin? Useimmite erossa lapset menevät kuitenkin äideilleen.
Ja tämä ikuinen keskustelu yh-äitien rahanahneudesta! Mistä ihmeestä olette keksineet, että kaikki yh-äidit väijyvät rahaa, jota monella on luultavasti teitä paljon enemmän????
Yleistäminen yh-äitien kohdalla on arkipäivää: he ovat luusereita, joille kelpaa kaikki miehet. Ei tosiaankaan kelpaa! Meitä on moneen junaan aivan kuin muitakin ihmisiä. Miksi yh-äidit olisivat toistensa kopiota? Selittäkää pliis?
Jos kaikki noudattaisivat ohjettanne, että kun on lapset tehty ja ero tulee, ei enää olla kenenkään kanssa koskaan, jäisi seurustelut tosiaankin tyngiksi. Jos esim kolmikymppisenä eroaisi ja elää 80v. olisi 50v yksin. Mikä logiikka?
Kun miehet yleensä tuntuvat täälläitkevän, etei naisilta tule yhteydenottoja, mietin, kuinka suuri ongelma teille sitten nämä teille kirjoittavat yh-äidit ovat? Tukkivatko sähköpostin? Oikeasti.
Minulla ei ole ollut aikoihin miestä ja elän lapseni kanssa yksin. Livenä tapaamiani miehiä ei ole lapseni olemassaolo haitannut KOSKAAN. Täällä kirjoittavat tuntuvat jo etukäteen luokittelevan ihmiset sellaisiksi tällaisiksi jne. Eikö kannattaisi tutustua ensin, eikä kirjoittaa stereotypitoita, jotka lähinnä pelottavat jopa ne lapsettomat naiset läheltänne ja antavat teistä tiukkapipoisen kuvan.- Man_37
Hieno kirjoitus 'ylpeästi yh'. Itse olen vuoroviikkoinen yh-isä, mutta ihmettelen yhtälailla monien täällä kirjoittelevien miesten kommentteja yh-äideistä. Omassa ysäväpiirissä ei juuri eronneita ole, mutta nekin harvat ovat lapsistaan huolehtivaisia ja nykyistä kumppaniaan kunnioittavia ja huomioonottavia (sekä miehiä että naisia).
Itsekin olen eronnut ja ollut katkeroitunut ja tunnekuohuissa. Jossakin vaiheessa tajusin, että se exä on just niin sekopää, kuin itse sen määrittelen. Haluaisinko itsestäni ajateltavan näin? Katsoin peiliin ja katsoin toisenkin kerran. Ei se exä niin sekopää enää ollutkaan ja aloimme ymmärtää eromme todelliset syyt. Katkeruus hävisi ja oli vapauttava tunne olla oikeasti valmis uuteen parisuhteeseen ilman menneisyyden taakkaa. Uudessa suhteessa en vielä ole, eikä ole kiirekkään. Mutta mahtavia naisia olen muutaman tavannut, lapsellisia ja lapsettomia. Vaikkei ole vielä tärpännytkään, en näe mitään syytä olla täällä nimimerkin takana haukkumassa treffikumppaneita, omaa exää tai deittisivun profiileja. Miksi ihmeessä näin tekisin??
Minulta ei ole ainakaan yksikään tapaamani yh-äiti omaisuudesta tai toimeentulosta kysellyt, enkä sitä ole heiltä itseltäänkään kysellyt. He etsivät aidosti elämänkumppania, niinkuin minäkin. Tottakai se on monimutkaisempaa elämänkumppanin suhteen, jos toisella tai molemmilla on jo omia lapsia. Itse ainakin ajattelen mahd. uusperhekuvion siten, että kaikki perheenjäsenet ovat tasavertaisia. Lapsilla on kuitenkin vain yksi isä/äiti, eikä sen auktoriteettiaseman kuulukkaan muuttua uusperhekuvion myötä. Meidän vanhempien tehtävä ja velvollisuus on luoda lapsille se perusturva. Mutta miettikää, kun täällä profiloitte yh-äitejä/isiä tiettyyn lokeroon, onko omat asianne jotenkin paremmin? Yh-vanhemmuus ei ole vain yksi tietty etukäteen määritelty struktuuri, vaan hyvin yksilöllinen ja monisyinen prosessi elämässä. Toisille se on kriisi ja toisille helpotus. Minulle henk. koht. molempia em. järjestyksessä. Toisille valinta ja toisille pakon sanelema tilanne.
Mutta hieno kirjoitus kaikenkaikkiaan tuo edellinen. Itse lopetin profiilin suomi24 sivulta juuri tuonlaisten asenteiden vuoksi. Helmiä on toki joukossa, mutta kyllähän tuollainen asennoituminen naisilta/miehiltä hankaloittaa tosissaan elämänkumppania etsivien "asemaa". Kaikki epäilee vain kaikkea ja homma kaatuu sitten siihen. Onnea ja menestystä kuitenkin niille, jotka uskaltavat ja haluavat tätä kautta elämänkumppaninsa löytää, oli yh eli ei :)
Jep. Juuri tuon saman piirteen minäkin olen huomannut yh naisten profiileja katsellessa. Uudelta mieheltä vaaditaan täydellisyyttä ja naisen ehdoilla elämistä kun elämä on repinyt ja ollut niin rankkaa. Ei se helvetti oo sen uuden miehen vika jos entinen äijä oli kusipää niinkun naiset aina sanoo.
- miees kaks-kasi
Niiin,kyllä itseänikin huvittaa nämä raskaana olevat naiset jotka hakevat itselleen miestä...come on!!Elämän keskipiste on jossain siellä oman masun tienoilla ja sitä pitääkin olla seuraavat vuodet.Ei siinä haeta jotain miestä.Ja kyse on tosiaankin lapsesta ja sen tulevaisuudesta.On äärettömän itsekästä natista että kyllä "minä tarvitsen miehen".Kyllä joo,onhan se kumppani kiva muta,raskaus ja sen jälkeiset vuodet tulee pyhittäää lapselle.
Ja itse kyllä itse ymmärrän että nainen ilmoittaa että lapsi on numero yksi.Niin se pitääkin olla.Mutta,kyse onkin uudelle miehelle kysymys(tai ainakin itselleni) siinä että ottaako äiti miestä mukaan kasvatukseen,onko miehellä todella sananvaltaa.Yksikertaisestusti,tuleeko siitä oikeasti perhe,jossa vanhemmat ovat saman-arvoisia kaikessa suhteessa.
Tämä on se kysymys itselleni,mikä arveluttaa,omien kokemusten ja keskustelun perusteella sanoisin että homma ei mene noin,vaan miehestä tulee rahapussi ja autokuski.
Tästä syystä,itse ruksin suoralla kädellä jokaisen yh-äidin ylitse.Haluan tiiviin ydinperheen,enkä mitään puoliperhettä,jossa olen vain osittain mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144