C-paperit minulle. Kiitos.

omatyylitallaus

Kaikki C-paperit saaneet, kertokaa minulle onko minun realistista saada vapautus rauhanajan palveluksesta. Tässä taustaani:

Olen lykännyt opiskeluiden avulla palvelusta jo parilla vuodella. Olen fyysisesti täysin normaali mies. Henkisellä puolella olen paikoitellen hyvinkin epävakaa. Olen toisinaan masentunut enkä meinaa aina selvitä arjen askareista.

TÄMÄ ON EHKÄ SE AVAIN?!

Olen ollut puoli vuotta työtön. Sitä ennen opiskelin korkeakoulussa, mutta tämä keskeytyi osittain juuri masennuksen vuoksi. En tosin käynyt lääkärillä/psykologilla diagnoosissa.

Piirteiltäni olen tähän tilanteeseen harmittavasti miehinen ja suorapuheinen, monen armeijafanaatikon kultapoika. En siis mikään hissukka. No *******, en vaan halua olla armeijatouhujen huippuyksilö. Haluan elää omaa elämääni omalla tavalla enkä tuhlata yhtä nuoruusvuottani tähän.

Kun nyt reilun viikon päästä menen armeijaan, lähteekö prosessi niin käyntiin, että menen terveydenhoitajan tai vastaavan puheille ja valitan masennusta?

Onko tässä tilanteessa liian radikaalia puhua esimerkiksi:
-olevani vaaraksi muille ampumaharjoituksissa ynnä muissa?
-nationalismin puuutteesta?
-lapsuuden murheista, keksitystä koulukiusaamisongelmista tai kotipuolen ongelmista kuten vanhempien alkoholiongelmista?
-pasifismista?
-olevansa tupakavereilleen todennäköisesti negatiivista ja masentavaa seuraa?
-haluttomuudestaan auttaa omia aseveljiään tilanteissa?
-ylimielisistä tai jopa misantropisista mielipiteistään, ilmoittaa olevansa itse jumala ja pitää kaikkia muita ihmisiä täysinä nollina(jälleen kerran, kyvyttömyydestä toimia aseveljien kanssa maan hyväksi)?

Jos onnistun saamaan C-paperit, joudunko sivariin? Vai saanko täyden vapautuksen?

Jos onnistun saamaan C-paperit, minun pitää aina muutaman vuoden välein onnistua todistamaan masennukseni? Onnistuuko tämä uusi lykkäys aina mutkitta, vaikka olisi jo siinä kohtaa hyväpalkkaisessa työssä ja kulissit muutenkin kunnossa?

Parantakaa yhteiskuntaamme ja säästäkää verorahojanne neuvomalla minulle vapautuksen. Minusta olisi asepalveluksessa enemmän haittaa kuin hyötyä.

Kiitos kaikille avuliaille jo etukäteen.

1

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takasin kotiin

Kerro lääkärille huumeongelmastasi ja siitä kuinka tekisi mieli tappaa muut palvelustoverit ja kouluttaja ampumaradalla. Lähdet kotiin samana päivänä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4824
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3905
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2524
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2291
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2114
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1979
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1798
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1537
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1461
    Aihe