Avastin ilmaisversio löysi koneeltani 2 virusta. Ihmettelen kyllä, miten ne on voineet koneelleni ilmestyä..
No, kuitenkin.. Toisen viruksen polku on C-asemalla -> Local Settings -> Temp. Olen viime aikoina ajatellut, että varmaan pitäisi puhdistaa C-asema, mutta olen kuitenkin jättänyt sen rauhaan. Kun en kuitenkaan ole varma, mitä sieltä saa poistaa.
Laitoin nyt Avastin puhdistamaan konetta, toivottavasti virukset nyt poistuvat.
Avast löysi 2 virusta
9
166
Vastaukset
Avastista kannattaa laittaa nämä kohdat ennen tarkistusta, jotta se tarkistaisi koneen huolellisemmin:
Tarkista mahdollisesti haitalliset ohjelmat
Herkkyys asetuksesta
- Käytä koodin jälittelyä
- Tarkista tiedosto kokonaan
- Etsi mahdollisesti haitallisia ohjelmia
- Seuraa sidoksia tarkistuksen aikana
Tiedostopaketit
- Kaikki pakkaustavat
Suorituskyky asetukset ( Ota tästä kaikki kohdat pois)
Nämä löytyy Tietoturva->Antivirus->Koko tietokoneen tarkistus kohdasta.- Nörtittömyys..
Voi kun osaisit tarkemmin sanoa - noita ei koneesta löydy käyttäjälle.
- Avaaja
Minulla oli asetukset juuri noin, kun luettelit. Sen takiako vai siitä huolimatta Avast löysi ne virukset?
Avaaja kirjoitti:
Minulla oli asetukset juuri noin, kun luettelit. Sen takiako vai siitä huolimatta Avast löysi ne virukset?
Siitä huolimatta kun ne löytyi ennen asetusten laittoa.
Löytyy jos uusin Avast on asennettuna.
- PPAP2
voisitko täsmentää (mikäli vielä muistat), että mitä nuo haitakkeet oikein Avast mukaan olivat? virus kuulostaa hiukan eksoottiselta äkkiseltään.
- Avaaja
En oikein tarkkaan enää muista, mutta C-aseman Tempillä olivat molemmat.
Eikös ne jää Avastin karanteeniin josta voi tarkistaa että minkä nimisiä ne olivat.
- Avaaja
Ne on koneella, joka on vanhempien luona. Pitää siellä muistaa tarkistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171