Geelikynsi ja oma kynsi irti

tiikeriemo1

Kolautin jokin aika sitten yhden rakennekynnen, geelari. Aluksi se ei vaivannut lainkaan, mutta kun menin seuraavan kerran huollattaan kynsiä, kynsien tekijä sanoi, että näyttää siltä, kuin kynsi olisi irronnut osittain. Siihen laitettiin uusi geelaus, koska se kuulemma paranee itsestään kun kynsi kasvaa.Mun käskettiin pitämään kynnenalus kuivana ja puhdistamaan sitä säännöllisesti. Olen liottanut sitä etikassa ja suihkuttanut haavapuhdistusainetta. Pelkään, että siihen on kehittynyt sieni. Kynnen väri on vaalea, erottuu selvästi. (mulla on ranskalainen geelaus). Nyt kun huollosta on aikaa kohta neljä viikkoa, kynsi on selvästi noussut pystympään. kynsi on arka ja selvästi vain muutaman millin tyvestään kiinni kynsipedissä. Pystyykö geelikynnen poistamaan itse, esim. tavallisella asetonia sis. kynsilakalla? koitin viilata sitä, mutta pinta on niin kova, ettei se edes naarmuuntunut. Ajattelin kokeilla jotain apteekista saatavaa sienivalmistetta siihen.

2

1013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kynnet <3

itse kun teen geelikynsiä, irrotan ne aina viilaamalla tai asetoonipitoisella kynsilakan poistoaineella. Toivottavasti kyntesi parantuu pian :)

• 109-4

rakennekynnen viilaukseen tarvitaan hurjasti karheampi viila kuin mitä luonnonkynnelle. mene ostamaan sellainen salongista niin pääset helpommalla sen viilauksen kanssa.asetoni toimii vain kestolakkoihin ja manikyyrigeeleihin, mutta viilallakin ne lähtevät kyllä helposti. kunnon geelirakenne on tiukemmassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe