Niin ketkähän ovat niitä nirsoja?

pitäkää tunkkinne

Luin jostain juhannuksena ilmestyneestä lehdestä että miehet muistelevat koko elämänsä läpi ensirakkauksiaan, ja sen takia he eivät ole kovin innokkaita tutustumaan naisiin sen syvemmin.

Eipä sitten mikään ihme ettei mieleistään miestä löydä. Jos ei itse ole ylipainoinen eikä sellaista halua, eikä myöskään halua itseään huomattavasti vanhempaa, niin sitten omanikäisten kanssa saa tapella kummituksia vastaan.

Ei tässä sinänsä mitään uutta ollut, koska jo parikymppisenä sain kuulla treffeillä miesten huokailevan karannaiden eksiensä ja saavuttamattomien ihastustensa perään. Kerta kerralta se jurppi aina vaan enemmän kuulla heti ekalla tapaamisella miten iiiiiiiiiiiiiihana joku toinen nainen oli. Helvettiäkö miehet lähtivät ollenkaan tapaamaan, kun olivat niin toivottoman rakastuneita johonkuhun että se piti sitten minullekin kertoa?

Mutta nyt ei hätään, nykyään he eivät pyydä enää ollenkaan tapaamaan, paitsi jos on seksi mielessä. Ja minä en itse pyydä sellaisia jotka eivät erityisen innokkailta vaikuta tutustumaan. Korvikkeeksi en ala, tietoisena siitä että en tule koskaan saamaan aitoa rakkautta koska miehelle oli varattu vain yksi ainoa rakastuminen ja se meni jo vuosia sitten.

16

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunkki tänne!

No miksei sitten 35 vuotias seurustelematon mies kelpaa? Luulisin olevani ihannekumppani koska luurankokaappini on täysin tyhjä.

• Tänne myös. Eipä ole 34 vuotias seurustelematon Miesten kelvannut.

• rumamies.

Ei mulla ainakaan ole mitään exää ketä muistella.

• po-porlla

Itse olen todennut, että naisia tuntuu aina kiinnostavan entiset. Jokainen aina kysellyt heistä. Itse en niitä yleensä halua ottaa puheenaiheeksi. Joskus voi joutua toki viittaamaan, kun kertoo asioista mielipiteitä.

• pitäkää tunkkinne

Itse en nuorempana kysellyt kenenkään eksistä yhtään mitään. Mutta jokainen alkoi näistä kaiholla tarinoimaan. Paitsi yksi 18-vuotias, koska ei kai omannut eksää... xD

Nykyään kysyn minkä pituisia liittoja ollut. Siitä voi hahmottaa onko kelvannut kellekään ja onko kykyä sitoutua. Jos parisuhteita ei ole ollut lainkaan, tai ovat kestäneet aina alle vuoden, kyllähän se mietityttää miksi minun kohdallani olisi toisin.

• Kerro toki
        pitäkää tunkkinne kirjoitti:

Itse en nuorempana kysellyt kenenkään eksistä yhtään mitään. Mutta jokainen alkoi näistä kaiholla tarinoimaan. Paitsi yksi 18-vuotias, koska ei kai omannut eksää... xD

Nykyään kysyn minkä pituisia liittoja ollut. Siitä voi hahmottaa onko kelvannut kellekään ja onko kykyä sitoutua. Jos parisuhteita ei ole ollut lainkaan, tai ovat kestäneet aina alle vuoden, kyllähän se mietityttää miksi minun kohdallani olisi toisin.

Miten neuvoisit 35v miestä joka ei ole seurustellut? Itse olen kertonut totuuden, huonoin seurauksin. Kaveri on kehoittanut valehtelemaan koska "kaikki akat on hölmöjä". Kuitenkaan mitään muuta vikaa en itsessäni näe, kuin tuon kokemuksen puutteen... No ehkä aluksi hieman hiljainen, en kuitenkaan häiritsevästi. Tosin olen jo heittänyt kirveeni kaivoon ja keskittynyt työhön ja harrastuksiin. En ymmärrä mitä salatietoa seurustelu vaatii, tai miksen muka oppisi sitä? Olen mitatusti keskivertoa älykkäämpi ja monella tosi mölöllä tyypilläkin on naisia ollut. Mikä siinä muka on niin vaikeaa?

• pitäkää tunkkinne
        Kerro toki kirjoitti:

Miten neuvoisit 35v miestä joka ei ole seurustellut? Itse olen kertonut totuuden, huonoin seurauksin. Kaveri on kehoittanut valehtelemaan koska "kaikki akat on hölmöjä". Kuitenkaan mitään muuta vikaa en itsessäni näe, kuin tuon kokemuksen puutteen... No ehkä aluksi hieman hiljainen, en kuitenkaan häiritsevästi. Tosin olen jo heittänyt kirveeni kaivoon ja keskittynyt työhön ja harrastuksiin. En ymmärrä mitä salatietoa seurustelu vaatii, tai miksen muka oppisi sitä? Olen mitatusti keskivertoa älykkäämpi ja monella tosi mölöllä tyypilläkin on naisia ollut. Mikä siinä muka on niin vaikeaa?

Olen väärä ihminen neuvomaan mitä sinä voit tehdä, koska itse nuorena deittasin nimenomaan sellaisia miehiä jotka eivät olleet "kelvanneet" kellekään. Eli minä nainen siis tavallaan pelastin nuo miehet. Mitä he olisivat voineet tehdä itse? En tiedä.

Ja yksi näistä sitten "kiitti" jättämällä minut, että ei pahemmin enää kiinnosta yrittää tsempata jotain miestä. Sitten kun tämän itsetunto nousee tarpeeksi, hän tajuaa että voi saada kenet tahansa.

HIljaisuus varmaan on se mikä tekee helposti ei-toivottavaksi seuraksi. Ehkä sinun pitäisi treenata puhumista. Ja itse olen sitä mieltä että vastakkaisen sukupuolen edustajaan pitää suhtautua siten että hän on IHMINEN. Jos alat ajattelemaan että "kaikki akat ovat hölmöjä" alat vaikuttaan ylimieliseltä. Toinen miesten helmasynti on kömpelyys, eli että möläytellään mitä tahansa koska jännittää niin kovin olla NAISEN seurassa.

Kuvittele nainen ei-naiseksi niin johan helpottaa?

• pitäkää tunkkinne kirjoitti:

Siis oikeen kyselet minkä pituisia liitot ovat siis tuossa kirjoituksessasi myönnät ettei seurustelematon kelpaa. Ota vaan sellainen monen naisen kanssa ollut pelimies mutta Älä sitte kirjoittele Tänne miehistä joilla ollut suhteita.

• Kiitos kertojalle
        pitäkää tunkkinne kirjoitti:

Olen väärä ihminen neuvomaan mitä sinä voit tehdä, koska itse nuorena deittasin nimenomaan sellaisia miehiä jotka eivät olleet "kelvanneet" kellekään. Eli minä nainen siis tavallaan pelastin nuo miehet. Mitä he olisivat voineet tehdä itse? En tiedä.

Ja yksi näistä sitten "kiitti" jättämällä minut, että ei pahemmin enää kiinnosta yrittää tsempata jotain miestä. Sitten kun tämän itsetunto nousee tarpeeksi, hän tajuaa että voi saada kenet tahansa.

HIljaisuus varmaan on se mikä tekee helposti ei-toivottavaksi seuraksi. Ehkä sinun pitäisi treenata puhumista. Ja itse olen sitä mieltä että vastakkaisen sukupuolen edustajaan pitää suhtautua siten että hän on IHMINEN. Jos alat ajattelemaan että "kaikki akat ovat hölmöjä" alat vaikuttaan ylimieliseltä. Toinen miesten helmasynti on kömpelyys, eli että möläytellään mitä tahansa koska jännittää niin kovin olla NAISEN seurassa.

Kuvittele nainen ei-naiseksi niin johan helpottaa?

En ajattele naisia hölmöiksi, tämän neuvon sain yli 50 naisen kanssa seurustelleelta 42v mieheltä. Voihan siinä perää ollakin kun tyyppi kaataa naista kuin heinää.

• Kiitos.kertojalle
        Kiitos kertojalle kirjoitti:

En ajattele naisia hölmöiksi, tämän neuvon sain yli 50 naisen kanssa seurustelleelta 42v mieheltä. Voihan siinä perää ollakin kun tyyppi kaataa naista kuin heinää.

Lisään vielä että kaveri on kolutukseltaan maatalouskoneasentaja ja olkoon nainen lentoemäntä, juristi, maisteri mikälie niin kylläpä lankeaa tälle, omin silmin olen nähnyt. Joillakin se jokin vain on.

• pitäkää tunkkinne
        Kiitos.kertojalle kirjoitti:

Lisään vielä että kaveri on kolutukseltaan maatalouskoneasentaja ja olkoon nainen lentoemäntä, juristi, maisteri mikälie niin kylläpä lankeaa tälle, omin silmin olen nähnyt. Joillakin se jokin vain on.

En tarkoittanutkaan että sinä ajattelet, sanoinhan että JOS alat ajattelemaan.

Kaverien puheita ei siinä mielessä kannata kuunnella että kaverit eivät ole kuten sinä. Jos olisit itse naisten kaataja luonteeltasi, toimisit tietysti samalla tavalla ja olisit yhtä haluttu yksinkertaisempian ripsenräpsyttelijöiden joukossa kuin se kaverisi.

Jokaisen ihmisen pitäisi keskittyä olemaan oma itsensä ja korostamaan sitä missä hän on hyvä. Itseäni tosin tämä ei paljon lämmitä, sillä olen kai hyvä vain kirjoittamaan, ja kirjoitustaitoisia miehiä ei juurikaan ole vapaana 40 ryhmässä.

(Tietysti nuorempikin kiinnostaisi, mutta en ala kuvittelemaan että iän kaiken pystyn tuottamaan iloa esim. 10 - 15 v nuoremmalle miehelle. Kyllähän se ikä jossain vaiheessa kuitenkin näkyy, tai se ero.)

• Ekoista existä on niin monta vuotta ettei niiden nimiä edes muista, ei huolta että niitä muistelis.

• 5e76jhh

"Luin jostain sitä sun tätä", no voi vitsi onneksi olkoon.
      Ei taida olla tällä planeetalla julkaistu lehti jos kaikkien miesten pään sisällön kertoo.

Jos on elämänkumppani haussa niin kyllähän se on vähintäänkin tervettä ja normaalia vaatia kyseiseltä henkilöltä paljon, mutta mitäpä sinä sellaisesta tiedät kun sinulla ei ole kriteereitä ja tapailet ketä sattuu liukuhihnalta?

• pitäkää tunkkinne

Mistähän tuollaista keksit että tapailen ketä sattuu liukuhihnalta? Oli minulla jonkinlaiset kriteerit jo 20 v sitten kun viimeksi miestä etsin. Ilmeisesti olin liian sääliväinen, kun tapasin kaikki ne reppanat joilla oli vaan ne eksänsä mielessään?

Nykyään en oikein voine tuota liukuhihna-ajatusta kannattaa, sillä käyn treffeillä alle viisi kertaa vuodessa. Sen enempää ei löydy mielenkiintoisia miehiä.

MIES sen jutun oli kirjoittanut, olisiko ollut Iltalehti, vai oliko Iltasanomat, juhannuslehteen. Sen että miehet eivät halua rakastua enää koska on ne nuoruuden rakkaudet mielessä. Hävitin jo lehden, muuten kertoisin tarkan nimen ja numeron.

Se mies sanoi että jos miehet laskisivat rimaa, he "putsaisivat naiset nettideiteistä". Älä siis minulle äksyä, jos MIES on kertonut miten asia varttuneempien miesten kohdalla on! Pettikö kaverit porukat...

• 18+20

Voin kyllä tietyssä mielessä allekirjoittaa. Itse olin nuorempana vuosia epätoivoisen rakastunut yhteen saavuttamattomaan naiseen. Mitään ei koskaan ollut, mutta silti tuli monet kerrat itkettyä hänen peräänsä ja annettua pakit muille naisille vaikka periaatteessa olinkin sinkku. Se oli vaan sitä ajattelua, että siinä olis mun elämäni nainen, mutta kun sitä ei kiinnostanut.

Syvät arvet jäi enkä varmaan vieläkään ole kunnolla päässyt yli. Sen takia tulee suhtauduttua kaikkiin uusiin juttuihinkin aika varauksella ja pidettyä tunteet kurissa, vaikka periaatteessa suhdetta kaipaiskin.

• 23232323

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2077
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1878
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      91
      1174
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94