Kannattaako yli neljäkymppisen hakea Lidliin töihin? Onko ketään tämän ikäistä töissä siellä??
Töihin Lidliin
7
374
Vastaukset
- merituuli puhaltaa
Olen hakenut ns.tavallisiin töihin. Kassalle ja lattialle.
Ei onnistanut vaikka olen toiminut Keskolla monet vuodet.
Se ikä...se ikä....ehkä..
Tiimariin pääsin osa-aikaiseksi. Sekin kyllä määräaikainen :)- aloittajatäällä
voikohan sinne hakea esim. johonkin tiettyyn työpisteeseen, nythän on tullut näitä paistopisteitä. Olen ajattellut jos sais sellaisen homman, kassatyöstä en niin välitä.
Hyvä, että ottivat ees Tiimariin töihin.
- pörröpäinen myyjä
Lidlissä joutuu tekemään kaikkea ja jokaisesta työntekijästä halutaan suurin mahd. hyöty irti. En usko että kenenkään kannattaa aloittaa tuon ikäisenä siellä pohjalta, koska tuntuu että niillä harvoilla kolmekymppisilläkin on jo hankaluuksia.
Mutta tämä on vain mun mielipide (töissä 2,5 vuotta), sillä jos ei ole mitään muuta, niin kyllä Lidli voi olla ainakin hyvä hätäratkaisu. Tosin tiedän vain yhden 40-vuotiaan joka on päässyt/mennyt myyjäksi sinne ja lopetti parin kk:den jälkeen.- voihanvee100
Kyllä taita tosiaan olla aika nuorten työpaikka, jaksavat mennä eivätkä osaa vaatia mitään, koska ei ole kokemusa muista paikoista joihin verrata. Niin ja saahan sen nuoren töihin paljon halvemmalla kuin jonkin jolla on jo vuosia kokemusta.
- Tiimari uppoaa
Tiimariin pääsee kuka vain koska ketään ei tahdo saada. Konkurssikypsä firma, jossa henkilökunta kärsii. Lidlillä on kuitenkin tulevaisuutta ja homma toimii nykyään hyvin.
- Työtön monta vuotta
No eipäsinne Lidliin pääse nuori pitkäaikaistyötönkään.
Valmistuin 2010 merkonomiksi ja hain Lidliinkin monta kertaa (muut paikat vaatii kokemusta jota ei ole). Ei minua muuta ku kutsuttu haastikseen Lidlissä, mutta se siitä, en tullut valituksi koskaan. - 22v, myyjä
Itse pääsin Lidliin 2 vuotta sitten; meillä on töissä 40-vuotiaita, jotka ovat olleet yli 5v jo meidän myymälässä.
Ei sinne Lidliin valita pelkästään työkokemuksen perusteella, vaan sinne kuitenkin on monta ratkaisevaa tekijää, hyvällä asenteella, reippaalla käytöksellä, niin miksi ei.
Itse siirryin Keskolta Lidliin ja eka kuukausi oli paha, koska kaikki tehtiin eri tavalla ku mitä oli tottunut, mutta sillo ku tottui, niin homma helpottui :)
Kunhan asenne on kohdallaan, niin miksi ei. Työpaikka se on siinä ku muukin, eikä tarvitse istua aina kassalla, ellei halua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687