Miksi oikeankokoisten liivien löytäminen on minulle niin vaikeaa? olen kokeillut monia malleja jotka olivat kokoa 70A ja 70B ja ne olivat liian pieniä kupiltaan. 70D oli melkein sopiva mutta vähän liian iso, kuppiin jäi tyhjää tilaa.
Käytän yleensä 70c kokoisia liivejä mutta ne tuntuvat ympärykseltään vähän löysiltä ja nousevat ikävästi vähän rinnan päälle ja kuppiosat tuntuu olevan jotenkin liian leveät sivusta kun ne painaa kainaloa ikävästi. Tuntuu että jos kuppeja saisi siirrettyä vähän lähemmäs toisiaan niin ne olisivat mukavammat.
Mitat ovat
Alta 71
Päältä 89
joten onko teillä ehdotuksia mitä kokoja voisin kokeilla seuraavaksi?
En löydä sopivia rintaliivejä
3
190
Vastaukset
- Kokeile muitakin
Jos 70C on melkein sopiva, kokeile 65D rintaliivejä. Eri valmistajilla on kuppityypiltään erilaisia rintaliivejä joten kokeile myös eri valmistajien malleja.
- kokeileva selvittää
Juu mulla oli sama tilanne, tosiaan 65D oli yllättäen todella hyvin istuva. Niin ja vielä vuosi sitten käytin 75B:tä koska joskus "pikkutyttönä" aloitin 65B:stä josta sitten siirryin pikkuhiljaa isompaan ympärykseen, pysyen B-kupissa. Nähtävästi pitäisikin pysyä samassa ympärysmitassa ja siirtyä isompaan kuppikokoon :)))
- -mathilde-
Ongelmana ei välttämättä ole vain oikea kokoa vaan myös malli.
Kokeile siis eri malleja ja eri valmistajien liivejä.
Mulla tietyissä liiveissä ihan oikeassa koossa on samaa fiilistä kuin sulla että haluaisi vetää kupit keskemmälle: kaarituki on niissä liian leveä, se tuntuu siltä että kun käsivarsia liikuttaa, ne hankaavat kaaritukiin sivulla. Myös se kuppien välinen alue on liian leveä.
Koossa voi todella olla että ympärys 65 olisi parempi ja kupit voisivat olla tiukemmassa siinä eli helpottaa leveysongelmaa, kokeile ainakin C ja D.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048