Töykeät oppaat, ei mitään palvelua, pelkkää rahastusta ja asiakkaiden aliarvioimista ja irvailua, minkä jo tv ohjelma paljastaa. Ei koskaan enään Deturin matkalle.
Karttakaa Detur matkailua
5
512
Vastaukset
- vali vali
NIIN, on ihmisiä kenelle ei kelpaa mikään. Sitten on niitä,jotka ei paljon oppaita tavitsekaan lomallaan, EI vietetä aikaa valittamassa kaikesta.
Olen ollut vain yhdellä ko. toimiston matkalla - ei valittamista- sanneliini
Mihin te yleensä tarvitsette oppaita, itse en ole heidän apujaan kaivannut, olen kyllä käynyt paljon valmismatkoilla kuin myös omatoimimatkoilla, mutta oppaita en ole kaivannut missään kohteessa.
- pois on hyvä
Parempi ei koskaan matkalle, säästyvät monet ihmiset harmeilta. mm. oppaat
- hyvee lommoo
MINÄ, lähden lomalle nauttimaan auringosta ja oleilun ihanuudesta.
EN tarvitse siihen kenenkään opastusta, matkatoimisotlla ei ole väliä, jokainen kone on tähänasti ilmassa pysynyt - vaadittavan ajan.
Marinat pois, nautitaan lomasta ! - ei savoksi
KAIKILLA matkatoimistoilla on ainakin retkien hinnat aivan poskettomia. Itse kun hommaa esim. laivaretken hinta on 30-40% toimistojen hinnoista (lontoolla pärjää). Itselläni EI ko. matkatoimistosta jäänyt tuota muistikuvaa - tosin en kyllä oppaita nähnyt kun linkkumatkoilla, ei tarvinnut.
Valittajia on joka reissulla olipa toimisto mikä vaan ........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392020