Kun otin asuntonäyttelyssä puheeksi hintojen laskun. Olimme kahden kesken.
Välittäjän alahuuli väpätti
14
1855
Vastaukset
- Ja sitten syömään.
Sulle ne on näyttelyitä, sellaisiksi jäänevätkin. Oliko näyttely pubissa?
On myös ihmisiä, jotka etsivät kotia. He käyvät asuntonäytöillä. - Osto..
Välittäjät nyt päämärkänä hikikarpalot otsalla anovat ostotoimeksiantoja.
- väpätti mikä väpätti
Tämä nettipelle kirjoittelee näitä juttuja tämän tästä. Samantapaisia on nähty mm. tuolla automerkkien palstoilla. Köyhää löperrystä.
- Sinuhe.
Minkä merkkisten autojen palstalla?
- DalaiZ
Ole muuli varovainen ettet kävele suoraan lama kuoppaan!
- kakka haisoo !
ihan vaan mielenkiinnosta kysyisin että oliko se alahuulen väpätys sellaista intti tyylistä wäbä-lätkytystä vai tutisiko se ihan kympillä, silleen että ne kuola ja räkä-klimpit vaan sinkoili pitkin seiniä ?.
en minä sillä tiedolla mitään tee, mutta ihan vain uteliasuuttani kyselen.
mahtoiko siellä kämpässä myös olla sellainen "vieno" schaissen haju ?, et sitten tarkastanut että oliko diilerillä myös paskat housuissa ?.
koska yleensä väpätävä alahuuli ja paskat pussi-housuissa kulkevat käsi kädessä. - Että näin
Itse tarjosin 26 000 euroa kälysestä kolmiosta, välittäjän pyynti oli 55 000.
Välittäjän leuka alkoi valkoi väpättää. Sanoin, että mitä toljotat, sama kämppä juuri remontoituna oli vähän ennen Suomen euroon liittymistä 160 000 markkaa eli n. 26 000 euroa ja se on käypä hinta.kun tekee tuommosia "tarjouksia" niin ei ole pelkoa että tarvii "huutoonsa vastata"
ainut jonka leuka väpättää on vuokratuhnu kun saa korotusilmoituksen.
- väpätystä ilmassa
Asuntoesittelyssä kannattaa aina asunnon lisäksi tarkastaa myös välittäjän alahuuli. Jos ilmenee pienintäkään väpätystä, kannattaa pamauttaa röyhkeä -90% tarjous pöytään.
- Välittäjä.
Meidän konttorissa on nyt sellainen meininki, että jokaisella välittäjällä alahuulet väpättää niiiiiiiiiiin rajusti, että tyrät rytkyy ja banjo soi.
Asuntojen hinnat tulee tippumaan ihan simona, kimona ja sushina!
Olemme yrittäneet saada asiakkaita tulemaan näytöille munkkipossuilla ja lihiksillä. Turhaan.
Olemme aina kahden.- väpä!
Bisnesideoita kiinteistövälittäjille:
-Banjoa voi soittaa myös väpättävällä alahuulella.
-Väpättävä alahuuli toimii tehokkaana hieromasauvana.
-Linnunpaskat lähtee puistonpenkeistä ilman pesuainetta kun painaa väpättävän alahuulen linnunpaskaan kiinni.
Keksikää itse lisää. Käyttäkää mielikuvitusta ja lyökää alahuulella rahoiksi. - pärisee.-.-.
väpä! kirjoitti:
Bisnesideoita kiinteistövälittäjille:
-Banjoa voi soittaa myös väpättävällä alahuulella.
-Väpättävä alahuuli toimii tehokkaana hieromasauvana.
-Linnunpaskat lähtee puistonpenkeistä ilman pesuainetta kun painaa väpättävän alahuulen linnunpaskaan kiinni.
Keksikää itse lisää. Käyttäkää mielikuvitusta ja lyökää alahuulella rahoiksi.Pahvinpala pyykkipojalla kiinni alahuuleen. Toimii tehokkaana tuulettimena.
- banjo pärkkele
no voi ristus että se olisikin näky kun hampaattomat välittäjät kimpassa jammailee väpättävällä alahuulella banjoa soitellen ja kaikilla on luonnollisesti paskat housuissa. sehän on sama kun kerran niitä koijattavia asiakkaitakaan ole häiritsemässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496605Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6642815Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931210- 841205
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891110
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 228875