Elokuussa raiteille?

nesssus

Heissan! Aattelin, että jos onnistun järkkäilemään asiat kuntoon niin suuntaisin reilaamaan elokuussa. Tarkoituksena olisi olla koko kuukausi, tosin lyhempääkin reissua oon harkinnut.

Ongelmana on se että olisin menossa yksin. Näin 20-v naisena vähän jänskättää moinen, joten onko jotain vinksuja siitä, mitä kannattaa erityisesti suosia ja varoa matkallaan? Tutustuuko reissussa helposti muihin reilaajiin? Ja tietysti, mahtaako joku teistä samassa veneessä?: )

6

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sam.vii

Moikka!

Minä ja ystäväni ollaan myös lähdössä elokuussa matkalle. Pari 23-vuotiasta miestä. Kaverini on jo aikaisemmin ollut reilillä, niin en itse ota mitään paineita.

Ajattelimme enemmänkin seikkailla tuolla Itä-Euroopan puolella, jos matkasi lähtee siihen suuntaan tai jos olet jossain vaiheessa siellä, niin ota toki yhteyttä!
      En laita tähän sähköposti osoitettani, mutta lähetä viesti täällä.

• dang1

Täällä parikymppinen pariskunta! Elokuussa ensimmäiselle reilimatkalle lähdössä, lennetään Tanskaan ja siitä edetään rauhassa alaspäin, kenties törmäämme! :)

• nesssus

Itään suuntautuu ainakin osa matkastani, Krakovassa ja Budapestissä kun ainakin huvittaisi vierailla. Vielä on kyllä suunnitelmat ihan auki, ja yritänkin toisaalta lähteä niin että voin liikkua sinne minne mieli tekee.

Ja mukavaa voisi olla törmäillä! Mistä ja minä päivänä olette Tanskaan aikeissa lentää?

• dang1

Hki-Köbä, päivästä ei tietoa vielä. Köpiksessä homostellaan savupäissään
        ehkä noin viikko, sitten Amsterdamiin, ja sama setti.

• 340987

Nelihenkinen perhe lähtee elokuussa myös reilaamaan. Suunnitelmana laivalla Tukholmaan, sieltä kööpenhaminaan, yöjunalla Amsterdamiin, siitä edelleen Rotterdamiin, sieltä Berliiniin, koukataan bussilla täällä: http://tropical-islands.de/
      ja sieltä sitten Kööpenhaminan kautta Tukholmaan ja edelleen Suomeen. Meillä on 10 pv passit, 5 matkustuspäivää.

Käy katsomassa: Raildude.com sieltä löydät junayhteydet, lisämaksut jne.
      Ei sun tartte pelätä sukupuolesi tai ikäsi takia matkustamista. Yhtälailla 50-vuotias kokenut mies voi joutua perseraiskatuksi ja ryöstetyksi Suomessa, kun taas sinä 20-vuotias nainen voit selvitä Siperian junamatkasta ilman minkäänlaista ongelmaa.

Rohkeutta vaan peliin, jos täriset kuin haavanlehti Euroopassa niin oot helppo kohde kelle tahansa. Leuka pystyyn ja päättäväisyyttä peliin, hyvä siitä tulee!

• Vanhan koulun hobo

Yksin matkustaminen ei ole minkäänlainen ongelma. Hyvää siinä on, että ei tarvitse tehdä kompromissejä. Elokuussa koko Eurooppa on lomalla ja matkaseuraa löytyy varmasti junista ja hostelleista. Jos ei muuten uskalla jutella, alkoholi auttaa sosiaalisuudessa, kunhan ei juo itseään humalaan. Älä turhaan jännitä, hyvä reissu siitä tulee.

Yksinäisen naisen kannattaa välttää joitain suurkaupunkien puistoja ja syrjäisiä katuja yöllä. Turisti-infot tai hostellin henkilökunta neuvoo huonosta maineesta kärsivät, välteltävät alueet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51