On kolme tarjousta uusita ja näistä valitsen jonkun huomenna: Kia Picanto 1,2 CVVT, Polo Comfortline Bluemotion 12 TSI ja Skoda Fabia 1,2 TSI
Tosi vaikeeta, ajan vähän ja useimmiten yksin pieniä matkoja. Nyt on ollut 9 vuotta Polo Firstline 1,2 jonka eilen möin reaalihintaan. Olen täti-ihminen ja ajelen maaseutuajoa kaupoilla, uimahalleissa, tansseissa, elokuvissa ym. Haluaisin pitää samaa taas useita vuosia.
Minkä merkin ottaisitte?
7
175
Vastaukset
- entententen
siirrän tämän kysymyksen yleisempään osastoon: autot ja liikenne
- entententen
siis palstalle automerkit ja auton ostaminen
- Sorrettu
En mitään,vaan Volvon
- entententen
On ollut volvo, kurni bensaa niin että vähäiselläkin ajolla tuli kalliiksi. Lasi repsahteli alas. Ja on kyllä sitten ihan eri hintaluokan auto. Nyt puhun alle 20 000 maksavista.
- varmasti1
Jos et ymmärrä autoista mitään, niin VW on hyvä valinta. Se ei tarjoa mitään erikoista, eikä tule suurta vahinkoa kun sen ajaa romuksi. Luotettavuutta se ei tarjoa, mutta tylsyyttä sitäkin enemmän.
- entententen
Polossa oli vikoja aikalailla. Ensin meni ilmastointi, takuu korvasi uuden, minä maksoin työt. Hävytöntä! Sitten katkesi pyörän akseli (?), sen maksoin itse, sitten kaiuttimet rätisi niin ettei radio kuulunut, laitatin uudet. Moottorivalo paloi kahteen kertaan, venttiileitä vaihdettiin ja minä maksoin. Jotakin muutakin oli, mihin ei sanamuistini riitä ja minä maksoin. Oli huono yksikö. Ainakin yhden tuttavan samanlaisessa mallissa taas ei ole ollut mitään vikaa. On tässä päästään pyörällä.
- filetso
osta fillari,on halvin pitää!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010