HYVÄ! Kirjoita sinäkin, sillä ihmisiä on jo 34 000
ja lisää tulee koko ajan.
Olisi kiva, että eduskunta ottaisi tämän kansalaisaloitteen käsittelyynsä heti elokuussa, kun kansanedustajat palaavat lomiltaan.
Pois pakkoruotsi
kansalaisaloite: http://www.ruotsivapaaehtoiseksi.fi
Kirjoita sinäkin!
Sillä: miksi pakkoruotsi, miksi pakollinen?
Minulla ei ole mtään ruotsin kieltä vastaan, puhun mielelläni, mutta pakollisuus aiheuttaa aina vihaa ja vihantunne tunnetusti aiheuttaa vastarinnan.
Silloin ei oppi onnistu. vapaaehtoisuus on ilo ja onni kaikessa.
Pakko samoin kuin väkivaltaisuus tekee tiukan tenän. Kuvittelen, että siinä on raiskauksen sivumaku, ehdoton ei.
Mutta vapaaehtoisuus on samaa kuin myöntyminen.:)
Kerrohan vanhemmillesi tämä!
3
143
Vastaukset
- hmmmmmm
Nii eli= jos on pakkoruotsi, kaikki opiskelee, jos on vapaaehtosta, kaikki myöntyy ja opiskelee?
Onks tos mitää vitun järkee :D - On itsemääräämisoike
On siinä se inhimillisyys, itse saa päättää, minkä kielen valitsee.
Se on itsenäisen valtion kansalaisen oikeus. - ei pakkoa ruotsille
Jos olet 18 tai vanhempi mutta sinulla ei ole pankki tunnuksia, voit tulostaa lomakkeen www.ruotsivapaaehtoiseksi.fi sivun loppuosassa.
Tottakai me suomenkieliset haluamme olla vapaita ja päättää itse mitä kieliä haluamme opiskella. Ruotsalainen kansanpuolue on pystynyt määräämään kaiken tämän meille suomenkielisille ja siihen on saatava muutos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427155
- 323998
- 523473
- 412988
- 172766
- 372248
- 162216
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472187- 412183
- 442143