Olen ostamassa monitoimityökalua ja olen päätynyt kahteen merkkiin joko Leathermanin tai Victorinoxin työkaluun. Joten käyttäjien kokomuksia laadusta ovatko kalut hintansa väärtejä? Ja kumpaan minun tulisi päätyä?
Leatherman vai Victorinox Swisstool
3
213
Vastaukset
- Kyllä ovat
hintansa väärttejä. Ja merkki on makuasia. Victorinox on painavampi, jos se mitään ratkaisee.
Minulla on molemmat (leathermanneja useita malleja), enkä osaa sanoa paremmuusjärjestystä.- vic voittaa
Swisstool on ruostumaton ja paljon parempi laadultaan kuin letukka. Siksitoiseksi Victorinox antaa elinikäisen takuun multitool -vermeilleen. Minulla on swisstool spirit vyölläni.
- Supertool kestää
Minullakin on useampi Leatherman, mutta yksi on ylivoimaisesti paras kestävyydeltään ja laadultaan: Supertool 200. Ei petä koskaan ja aina kestää vaikka sitä käyttäisi raisustikin väärin työssä.
Työhousujen vyöllä pidän supertoolin mukana aina.
Käytännössä Supertool on ainoa jota kannan muutenkin mukanani ellen päätä ottaa swisstoolia vyölle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427165
- 323998
- 533483
- 412998
- 172766
- 372248
- 162216
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472187- 412183
- 452149