laittakaa linkkei ilmaisist ja luottavist viruksentorjunta ohjelmist tän kiitos:)
ilmainen ja luotettava viruksentorjunta ohjelma hakusessa
14
956
Vastaukset
- Avastia suosittelen
Avast on hyvä.
- harhautettu
Voi olla hyvä, mutta ilmainen vain 30 päivää. Asensin juuri ilmaisen ja se kinus vaan rekisteröimään. Kun sitten rekisteröin ja valitsin sieltäkin Free, tuli ilmoitus, että on koeversio ja aikaa jäljellä 20 vrk. Vuosi maksaa muistaakseni liki 30 e.
En tiedä miten ilmaista Avastia vois ladata. harhautettu kirjoitti:
Voi olla hyvä, mutta ilmainen vain 30 päivää. Asensin juuri ilmaisen ja se kinus vaan rekisteröimään. Kun sitten rekisteröin ja valitsin sieltäkin Free, tuli ilmoitus, että on koeversio ja aikaa jäljellä 20 vrk. Vuosi maksaa muistaakseni liki 30 e.
En tiedä miten ilmaista Avastia vois ladata.Itselläni Avast free version käyttöaika on tosiaan toi 30 päivää. Mutta jos rekisteröin sen niin saan vuoden ilmaisen käyttöajan.
- ohjelma
Avastia suosittelen kirjoitti:
Tässä vielä linkki:
http://www.avast.com/en-fi/indexToi oli maksullinen.
Panda cloud free olisi kevyt ja yksinkertainen eikä siinä ole kuin tärkeimmät ominaisuudet. Se ei myöskään hidasta koneen käyttöä niin paljon kuin moni muu virustorjuntaohjelma.
http://www.cloudantivirus.com/en/#!/free-antivirus-download- mutuilija
AVG on hyvä, olen käyttänyt sitä jo useita vuosia.
Se onko ilmaisista jokin kevyempi kuin joku toinen on sitä mutu-tuntumaa, mitään faktaa ei esitetä. Kaikki ovat riittävän keveitä.- 5-6
"AVG on hyvä, olen käyttänyt sitä jo useita vuosia."
Samat sanat! Yhdeksäs vuori alkaa juuri. Panda Cloudia kiinnostuin kokeilemaan, koska sen toimintatapa poikkeaa muista, mutta en pitänyt sen hyökkäävästä luonteesta.
Olen itse testannut Pandan keveyden moneen muihin verrattuna.
- vaari64
Jep, olen saman huomannut, Avast oli hyvä, Panda Cloud parempi.
- Avast 8
vaari64 kirjoitti:
Jep, olen saman huomannut, Avast oli hyvä, Panda Cloud parempi.
Avast Free AntiVirus 8.0 on kevyt ja parempi kuin panda. Vähemmän hidastaa konetta ja erityisesti 0-day malware suojaus on parempi kuin pandalla. Panda on vähän hitaampi ja epävarmempi kaikkien testien mukaan, joten ei Avastia kannata siihen vaihtaa.
Avastin vähän vanhempi 7.0 versio alkuvuodesta oli kyllä huono ja hidas, 2x hitaampi kuin 8.0 versio. Huonot kokemukset ovat ehkä noista vanhemmista versioista.
Mitä nyt testasin äsken niin Panda Cloud free näytti vievan perusasennuksella vähemmän keskusmuistia kuin Avast Freen uusin versio.
- nopea tarkistusalgoritmi
Nopeaa antivirusta tarvitaan varsinkin SSD-käytössä nopeillakin prossuilla, kun antivirusohjelman tarkistusnopeus on pullonkaula, ei levyn kirjoitus/lukunopeus.
Uusissa koneissa yleensä on ssd-levyt ja runsaasti muistia (16 gigaa tai enemmän), niin ei muutamalla kilotavulla muistinkulutusta ole väliä. Kaspersky 2013 on kai muistirohmuin, mutta sekin on vain 1% rammin määrästä eikä tunnu missään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144