Miten siitä pääsee eroon? Ohjelma on nimeltään Addware.BHO.BProtector. Kun yritän poistaa ohjelmaa Elisan Tietoturvalla, ilmoittaa kone, ettei se pysty poistamaan ohjelmaa koska se on kansiossa johon se ei pääse käsiksi (esim. ZIP). Mulla on aiemmin ollut AdBLock, jonka poistin, mutta ohjelma ei lähde siltikään.
Kone löysi vakoiluohjelman mutten pääse siitä eroon?
5
182
Vastaukset
- mitäs läksit?
Miks poistit Adblockin? ei se ole virus :D se blokkaa mainoksia..lataa joku joku anti-malwere ohjelma joka poistaa ne esim. toi http://www.download.fi/tietoturva/haittaohjelmien_poisto/a-squared_anti-malware.cfm
- lähtiskö?
Itse käytän tota koneessa jos epäilen jotain niin pistän ton pyörimään ja hyvin on toiminut ja hyvin löytää jos on jotain baskaaa
- Mitä??
Mulla on jo ollut toi ilmainen kokeiluversio. Onks jotain muita ohjelmia jotka toimis yhtä hyvin?
Jos virustarkistus ohjelmia tarkoitat niin
Malwarebytes
Sophos Virus Removal Tool
Microsoft Safety Scanner
Ovat kokeilun arvoisia. Ennen tarkistusta kannattaa aina päviittää virustunnisteet ja myös valita täysi tarkistus.
Toki online scannereita löytyy mm
F-secure Online scanner¨
Eset online scanner- Mitä??
Linkkejä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351