Tätä asiaa olen pohtinut jo pitkään.
Uskon jotenkin entiseen elämään, ja että syntyy uudelleen tai jotain.
Pienestä asti olen tuntenut jotain vetoa susia kohtaan.
En koiria, susia. Rakastan susia, piirtelen niitä aina, olen monesti pienenä lapsena käynyt isäni kanssa metsissä jossa voisi olla susia, ja niitä innoissani yrittänyt etsiä...
Tämä saattaa kuullostaa oudolta, mutta jotain pieniä koirien/susien "oireita" minullakin on.
Pureskelen esineitä hirveästi... laitan useinkin paksun kynän takahampaisiini ja alan purra sitä.
Joku aika sitten huomasin koiranikin tekevän sitä, ja rakastan pureskella kaikkea...
Toivon myös usein että olisin susi ja saisin juoksennella metsässä, tapella muiden susien kanssa...
Ehkä olen ollut joskus susi tai jotain...
Ja sitten peloista. Mietin että olenkohan joskus joutunut entisessä elämässä hain syömäksi?..
pienestä asti pelkäsin suunnattomasti haita, vaikka en ollut nähnyt mitään elokuvia tai mitään mitkä olisivat voineet aiheuttaa tämän pelon.
Näin monesti unta haista, ja että minut oltaisiin pakotettu laskemaan altaaseen, mikä on täynnä haita, näin saman unen todella monta kertaa ja heräsin yöllä itkien...
Jännä juttu
Entisessä elämässä...
Okeaidfgh
2
151
Vastaukset
- lilliputti4
Itse pelkän sääskejä :D mutta tuskin olin edellisessä elämässä...mutta tuo sinun juttusi..mikäs siinä olet voinu hyvinki olla...
- joku tyyppi
Minä epäilen olleeni edellidellisessä elämässäni minun isomummoni. Hän oli aika saman luontoinen ja erittäin eläin rakas. Ja jostain syystä, meillä on sama nimi ja syntymä päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204