Olen nyt siis muuttamassa ensi kuussa pois VVO:n kämpästä sikakalliin ja alati nousevan vuokran johdosta. Olen kuullut vähän huhua että heillä on tapana laskuttaa muuttavaa edellisen asukkaan aiheuttamista 'vioista', esim. jos ikkunat joutuu pesemään/seinät maalaamaan jne. Kun muutin itse tänne olivat ikkunat suurinpiirtein kuran peitossa, laminaatti asennettu huonosti (ja nyt siitä irtosi palakin!) ja viemärit eivät vetäneet kunnolla. Tietääkö kukaan laskuttavatko he oikeasti minulta satoja euroja tälläisistä mitä eivät ole korjanneet edellisen asukkaan lähtiessä?? Minulla ei ole näistä mitään kuvatodisteita olemassa ja ylimääräistä rahaa maksaa mahdollisesti yli tonnin lasku ei oikein löydy...
Muutto pois VVO:n asunnosta?
huolestunutmuuttaja
1
210
Vastaukset
- Oma-koti-oma-lupa
Miten kävi?
Olemme juuri muuttamassa myös pois vvo.
Lopputarkastusta ei meille tehdä, kun seuraavat asukkaat muuttavat heti sisään, eli jos he valittavat, niin sitten ehkä joutuu korvaamaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427205
- 324018
- 543523
- 423020
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472207- 412193
- 452159