Iniö

caravaanari.

Olemme lähdössä matkailuautolla Iniöön Kustavin kautta muutamaksi päiväksi. Tietääkö joku missä siellä olisi edullinen ja mukava yöpaikka matkailuautolle? Olen kuullut että siellä olisi joku Björklund båtslip niminen alue, joka olisi kuitenkin etupäässä tarkoitettu veneille, mutta olisi kuitenkin myös mahdollista telttailla ja autoille sähköpaikkoja tarjolla. Onko tietoa hinnoista? Kuulin myös että siellä saattaa olla joku matkaparkki, olisikohan?

5

4020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyty on kolmesti

Iniössä on Jumo parking eli sorakenttä matkaparkki asuntoautoille ja vaunuille. Kaksi sähköistettyä paikkaa. maksetaan Erkas gårdeniin 16 euroa sähköllä ja 8 euroa ilman sähköä. Lisäksi björklund båtslipissä on muutama paikka matkailuajoneuvoille. neljä rantapaikkaa josta kaksi sähköistettyä ja kaksi paikkaa camping alueen luona josta toinen sähkötön paikka. Rantapaikat ilman sähköä 10 euroa ja sähköllä 18 euroa. Camping alueen luona hieman halvempaa sähköllä 16 euroa ja ilman sähköä 8 euroa. Ennen alueella oli kaikkipaikat vain 6-8 euroa vrk riippuen oliko sähköä vai ei

• kuminamaa

minäkin olen yöpynyt autolla rengastien kierroksella Björklund Båtslipissä, taisi olla kesä 2009. saatiin upea paikka ihan laiturin nokasta ja hinta sähköineen oli tosiaankin vaan kahdeksan euroa. milloinkahan siellä on taksat kallistuneet? ihanko kerralla nousseet vaiko pikkuhiljaa hiipineet ylöspäin?

• no kuules
        kuminamaa kirjoitti:

minäkin olen yöpynyt autolla rengastien kierroksella Björklund Båtslipissä, taisi olla kesä 2009. saatiin upea paikka ihan laiturin nokasta ja hinta sähköineen oli tosiaankin vaan kahdeksan euroa. milloinkahan siellä on taksat kallistuneet? ihanko kerralla nousseet vaiko pikkuhiljaa hiipineet ylöspäin?

Iniössä kuin koko saariston rengastiellä hinnat pomppasivat kattoon vuoden 2011 eurokriisin aikana. Lauttamatka Houskäri-Iniö kallistui myös todella rajusti kun se kesän 2010 aikana oli ilmainen. Kiitos euron ja kriisin.

• itsekkin kiertelin

Saariston rengastietä monta kesää kunnes ne hinnat pomppasivat ja lautta Houskäristä-Iniöön tuli törkeän kalliiksi. Nyt olen viime kesät kierrellyt itäistä saaristotietä eli reittiä Paimio-Sauvo-Kemiö-Taalintehdas-Kasnäs-Hiittinen. Kasnäs-Hiittinen välissä kulkee 52 auto paikkainen yhteys alus joka tuli ilmaiseksi 2009. Täytyypä taas elokuussa lähte tuolle reitille uudestaan.

Taalintehdas
      http://farm4.static.flickr.com/3174/2636092806_678bc7a80c.jpg

Lövön silta
      http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1e/Lovon_silta2.jpg

Kasnäsin lomaparatiisi.
      http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Kasnäs_aerial_photograph.jpg

Hiittisten upeaa rantaa

http://www.tanninen.net/mika/Kuvaus_Panoramat/Saari/saari.jpg

Itse ihastuin heti näihin maisemiin kun ekan kerran kävin kesällä 2010.

• Hiittisten saari

on Suomen eteläisin paikka mihin pääsee autolla. Jopa hieman Hankoakin etelämpänä .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5304
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4498
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2621
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2284
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2028
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1551
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1297
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1214
    Aihe