Niin. Elikkäs minulla on tietokone johon minulla on ulkoinen muisti. Olin ladannut kaikenlaisia pelejä ja ohjelmia siihen. Sitten eräästä syystä koneeni vietiin formatoitavaksi, windows-versio vaihdettiin ja tietysti koneen muisti tavallaan tyhjennettiin. Mutta ulkoisessa kovalevyssä jäi silti kaikki mitä olin
ladannut. Sitten kun sain koneeni takaisin ihan kuin uutena niin päätimpä tietysti ekana liittää sen ulkoisen kovalevyn takas usbilla. Ja niimpä kaikki sovellukset ovat siellä ulkoisessa muistissa mut esimerkiksi kaikki Steam-pelit minun pitäisi nyt ladata toisen kerran vaikka ne ovat jo ladattu. Eli toisinsanoen meneekö miul sit muistii turhaa? Vai pitäiskö poistaa ne siltä ulkoiselta muistilta ja sit ladata? Kertokaaa ! :)
Auttakaa!
Käsihuuhdejuna
2
126
Vastaukset
- sepelaasitte
Jos uusi käyttis olisi asennettu päivittämällä, vois toimiakin, mutta kun oli puhdas asennus, kaikki menee uusiksi. Formatoi se levy ja aloita kaikki alusta alkaen, niinkuit olet jo kertaalleen tehnytkin.
- Tuota noin...
Jos pelit on asennettu kahteen kertaan niin meneehän siinä sama tila kahdesti.
Steam peleistä ei vaikuta itse pitää varmuuskopioita, koska ne saa aina ladattua steamista ja versiot silloin ovat myös uusimmat ja päivitetyt.
Eli lataa Steamista uudestaan. :)
Mutta pelien tallennukset, jos olet ne ottanut talteen, saat kenties käyttöösi ulkoiselsta kovalevyltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164