Tyttö haluaa aloittaa uuden pelikanavan

Se yks tyttö

Eli siis olen tyttö, 13.v ja haluaisin aloittaa pelikanavan ja tehdä sinne peli videoita. Olisiko alottelioiden vinkkejä tai mitään? Toivoisin asiallisia vastauksia :)

9

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Didididi

Laitatko kanavasi linkin sitten tänne? Olis ihan kiva käydä kattoo, mutta nyt niihin vinkkeihin:) Kannattaa kuvata frapsilla, siinä on paras laatu. Kuvaksilla ei ole kiirettä, laittele videoita tubeen kuin itse haluat. Nauti pelaamisestasi ja kuvaamisestasi ja pidä itseluottamusta yllä jos tulee valituksia että ''oot vit*n pas*ka'' jne. ilman sitä ei tule pärjäämään.

• Didididi

Anteeksi tuolla on kirjoitus virhe. Laittele videoita tubeen silloin kuin itse haluat*

• Se yks tyttö

Mulla on ollu sellanen toinen kanava, jossa kuvailen jotain muuta kuin pelivideoita. Mut en viel ny viitti oikee paljastaa sitä :D. Mut kiitos vinkeistä :). (saatan) paljastaa sitte se pelikanavan, jos sil menee ny hyvi xd

• Se yks tyttö
        Se yks tyttö kirjoitti:

Mulla on ollu sellanen toinen kanava, jossa kuvailen jotain muuta kuin pelivideoita. Mut en viel ny viitti oikee paljastaa sitä :D. Mut kiitos vinkeistä :). (saatan) paljastaa sitte se pelikanavan, jos sil menee ny hyvi xd

Siis sillä kanavalla oon käyttäny Frapsii xd

• Didididi
        Se yks tyttö kirjoitti:

Siis sillä kanavalla oon käyttäny Frapsii xd

Ookkei mitä pelejä sä olet ajatellut kuvata? :D

• Se yks tyttö
        Didididi kirjoitti:

Ookkei mitä pelejä sä olet ajatellut kuvata? :D

Ehkä Slenderii ja Happy wheels. Joo ne on sillai aika ''vanhoja'' pelejä mut siis aattelin alottaa niil. :D

• Didididi
        Se yks tyttö kirjoitti:

Ehkä Slenderii ja Happy wheels. Joo ne on sillai aika ''vanhoja'' pelejä mut siis aattelin alottaa niil. :D

Oookkei ootko varma että uskallat pelata slenderiä? :DD Jopa ''kovimmatkin'' miehet pelkäävät sitä.

• 0lll

Ihan miten vaan, mutta commentarya ei todellakaan kannata aloittaa jos oot 13

• elustaani

Muista aina se että Näyttökertoja ja tilaajia tulee kun tekee paljon töitä sen eteen ja kauan itselläni vasta 150 tilaajaa omalla kanavallani vaikka oon tehny videoit lähemmäs 2 vuotta. Älä anna periksi jos ei alussa tule. ja heti kun saat kanavan tehtyä linkkaa ihmeessä se tänne. itse ainakin alan seuraamaan sua Youtubes. oma kanavani: Elustaani

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7382
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2324
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37