Keski-ikäinen ikisinkku?

invacare74

Olen keski - ikäinen, liikuntavammainen nainen. Tulin liikuntavammaiseksi kun selkä operoitiin 5 vuotta sitten vain rakko - ja suolihalvausten vuoksi ( selkäydinkanavan ahtauma) . Ennen sitä pystyin liikkumaan normaalisti mutta operaatiossa tuli vasempaan jalkaan jäykkähalvaus ja liikkuminen muuttui pysyvästi. Kotona horjahtelen tukea huonekaluista ottaen, kuljettaja auttaa portaissa ja muuten on sitten pyörätuoli liikkumisvälineenä.

Koskaan en ole seurustellut ja seksiin en pysty. En tiedä, onko kaikille liikuntavammaisille seksualisuus kaikki kaikessa mutta itselleni se ei meinaa yhtään mitään.

En ole koskaan kirjoitellut tälle palstalle, mutta olisi kiva löytää täältä vertaistukea. Laitoskuntoutuksissa joita on ollut kerran vuodessa nyt 2 vuoden ajan, ei ole liiemmin tällaisia 40 ikävuoden tuntumassa olevia kuntoutujia joista olisi saanut vertaistukea eli juttuseuraa.

Varmaan moni karttaa liikuntavammaista naista, joka ei seksiin pysty, ei ole siitä kiinnostunut ja jolla on vaipat & katetrit...

Mutta toivottelen hyvää kesää kaikille liikuntavammaisille miehille ja naisille.

3

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vääräpalstalainen

Hei,

Täältä on vaikea löytää seuraa, kun säännöissä on kielletty laittamasta yhteystietoja palstalle, http://www.suomi24.fi/opastus/s24/saannot . Deittipalveluista voit saada vaihdettua yhteystietoja, tai sitten rekisteröimällä nimimerkki Suomi24:ään. Itse olen valitettavasti niin erilaisessa elämäntilanteessa, joten hyvä kesänjatkoa kaikille lukijoille.

• jumanperson

Maailma ei koskaan muutu niin, että ihmisten kohtaamiset muuten kuin kohtaamalla toteutuisivat hyvällä tapaa.

Aitous, hyväksyminen ja välittäminen vaatii oikean kohtaamisen

• miesvaan.

Näin miehenä ajattelen että seksi on jokapäiväipäinen asia ja nautinto.Itsellä ei vamma vaikuta onneksi siihen mitenkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43