Vinkkejä pukeutumiseen?

N19-v

En osaa yhtään puketua. Tuntuu, että pukeudun vieläkin kuin mikäkin massateini ja kaikki kaveritkin ympärillä näyttää jotenkin tyylikkäämmiltä tai aikuismaisimmilta.

Ostan yleensä vaatteeni jostain H&M:ltä, Gina Tricotista, jonkun yksittäisen Onlyltä tai Seppälästä. Yleensä pidän vaan jotain pillifarkkuja, t-paitaa (monesti sellaista josas on printti) tai toppia ja niiden päällä neuletakkia tai hupparia ja sitten jotain tennareita. Vaatekaappini on yhteensopimattomien värien ja vaatteiden sekamelska josta ei löydy ikinä päällepantavaa aamulla...

Miten te samanikäiset (tai ees lähelle) pukeudutte arkisin? kuvavinkkejä?

5

186

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmooiiiueud

Ei oo linkkii nyt mut iha pillifarkut ja nahkatakki

• selittäjä höperö

Moi! yritän auttaa nyt parhaani mukaan, koska oon käyny ton saman äskettäin läpi...

Eli oon 18 ja tyttö siis, ja viimevuonna jo aattelin et ei tsiisus näitä vaatteita, et pukeudun niinkun yläasteen räkänokat...

No, sit rupesin uudistamaan tyyliä, ja hankin ihan oikeasti ''aikuismaisempia'' vaatteita:
      En ostanu mitään liian räikeitä neonjuttuja, vaan ostin linjakkaampia ja ''peittävämpiä'' vaatteita ja sellasia, mitkä ei näyttäny niin strech/halpa räteiltä... ja näitäkin saa H&M:tä ja Ginasta tai Cubukselta :) Sit suosittelen myös kirppareita :) sieltä voi oikeesti löytää merkkitavaraa pilkkahintaan :)

Kannattaa oikeesti hetkeks perehtyä katselemaan joitain vaatekuvastoja, ja kaupungilla kattomaan, mitä muilla samaikäsillä on päällä ja vaikka millasissa vaatteissa kaksvitoset kulkee :)

Tsemppiä! :)

• lifemocker

no ei todellakaan!

seuraamalla muita sinusta tulee vaan pelkkää harmaata massaa joka on todella naurettavannäköistä!

• lifemocker

sun tartteis eka löytää se OMA tyyli, eikä seurata muotia tai muita ihmisiä!

• nanna--!

Vaihda printti kuvioinen toppi yksiväriseen kauluspaitaan, huppari tyylikkääseen jakkuun, tennarit korkkareihin jne... kyl se siitä :)
        Jos ei kolahda, voit keksiä täysin omanlaisen tyylin ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51