Millainen työnantajana??
Studentwork Sharper Oy -onko tuttu??
4
595
Vastaukset
- Kannan kaunaa
Kannattaa välttää ko. paikkaa. Minulla on pelkkiä huonoja kokemuksia jat yötodistustakaan en meinannut saada.
- StudentWorkkokemuksi
Älä mene, huijausta koko yritys. Minut kutsuttiin paikan päälle haastatteluun ja kävin sitten siellä. Ei koskaan ilmoitettu, että sainko paikan vai en vaikka lupasivat ilmoittaa. Vältä menemästä. Tätä käynyt useille eri kavereilleni. Tosin joskus joku kavereistani oli päässyt johonkin kesätöihin Studentworkin kautta, mutta ei koskaan saanut palkkaa.
PS. Kuullut huhua, että yritys kerää vain henkilötietoja ihmisistä. - PopUp
Ihan asiallinen minun kokemuksen perusteella.
Tosin sitä työtä ei ole paljon tarjolla.Kieltäydy kerran ja oot out. - asedfh
Olen ollut studentworkin listoilla jo pari vuotta. "Tapahtumatyöntekijänä", minusta toimii todella hyvin! :) Viestejä satelee kännykkään ainakun he tarvitsevat työntekijöitä tapahtumiin, tapahtumatyönteko on rentoa ja siinä samalla näkee itsekkin esim. konsertteja, fudis matseja... Promoo olen myös tehnyt HYVÄLLÄ PALKALLA. Ja mielestäni monesti valitetaan että palkat tulevat myöhässä/ei makseta lisiä, mutta minulle ei ainakaan näin ole käynyt. :) KANNATTAA !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748