Nämä Suomi24.fi:n keskustelut eivät kyllä oikein sovi minulle. Olen tässä viime aikoina sotkeutunut lukuisaan joukkoon mitä ihmeellisempiä keskusteluja lukuisilla eri nimimerkeillä. Tämmöinen anonyymius ei sovi minulle, koska tulee heitettyä niin levotonta läppää välillä, että jälkeenpäin hävettää. Enkö oppinut takavuosien sfnet-riippuvuudesta mitään? Toivottavasti sen, että vähennän nyt kyllä radikaalisti kirjoittelua tänne. Pitäisi mennä nyt tästä kohta tyttöystävän luokse romanttista sauna/viininmaistelu-iltaa viettämään, mutta mielessäni pyörii vain nämä keskustelut ja niihin sotkeutuminen. Hemmetti soikoon!
Nyt meni ööveriksi!
Nääntynyt kaveri
3
1209
Vastaukset
- Agentti
Oletko ollut Käpylän Lukiossa?
- Nääntynyt kaveri
En ole ollut Käpylän lukiossa.
- Elvi S.
Nääntynyt kaveri kirjoitti:
En ole ollut Käpylän lukiossa.
En minäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124