Tampereella uusi kirppis!

Melkein naapurista

Käväisin eilen Laukontorin laitaan ilmestyneellä kirpparilla nimeltään Tarina. Mukavan näköinen paikka, alakerrassa paljon myyntitilaa ja mikä tärkeintä: Radiokirppikselle potentiaalinen kilpailija, jossa on hyvä palvelu! Oletteko jo varanneet myyntipaikkaa? Uusi systeemi, netissä voi varata pöydän ja seurata myyntiä. Mietin tässä että kannattaisikohan kokeilla.

11

1048

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeile ihmeessä

Kävin itse tänään ensimmäistä kertaa ja ihan hyvältä näytti. Siistiä, myyntipöydät tosi pienehköt ja vähän jäi mietityttämään, että annas olla, kun varkaat ja huumehörhöt löytää sen alakerran, niin lähteekö paljon tavaraa maksamatta... Lastenvaunujen kanssa on sinne turha yrittää. Tuli fiilis, että vähän enemmän laatutavaran kauppapaikka, eikä koko kansan market ja hyvähän se on, että ovat radiokirppiksen kanssa hieman erilaisia, on sitten kullekkin sellaista, mistä tykkää!

• kirpputre

Missä päin on, minkä alakerrassa? Mikä siinä tilassa on ollut ennen? Itse löysin tänään Pirkkalan uuden ropelli kirpputorin, kauppakeskus veskan ihan vierestä, oli kyllä jo avattu maaliskuussa. Vaikutti myös mukavalta ja siistiltä kirpputorilta, eikös nokiallekkin ole avattu joku uusi kirpputori?

• Melkein naapurista

Se on Laukontorin "ylälaidassa", reunimmainen eli Kirkkokadun puoleinen liike talossa, joka on Aleksis Kiven kadun ja Kirkkokadun välissä. Siellä ihan tehtaan lähellä mutta sisäänkäynti vielä Laukontorin puolella. Joskus siinä on ainakin ollut joku pukuvuokraamo. Kylttiä ei tannut olla vielä, mutta ikkunassa lukee Second hand & kirppari Tarina tms.

• kirpputre

löyty, on vanha kenkäkauppa...

• Tokyo-N

Hyvä, jos lastenvaunut eivät mahdu, sillä kuka täysipäinen menisikään vaunujen kanssa tukkimaan käytäviä? Kävin siellä Radiokirppiksellä tänään ja oli kyllä pelkkä iso kaatopaikka, koko tori. Onko tämä se entinen Kenkä-Matti? (Tarina- kirppis) Missä Nokialla on uusi kirpputori avattu? (Siis nimi) Bonuksella on heti siinä oven vieressä olevassa pöydässä (oikealla puolella) samat romut ollut ainakin viimeiset 10-vuotta! :-) .

• anne643

Poikkesin tänään ja kirpputori Tarina vaikutti oikein viihtyisältä ja hyvin myyvältä paikalta. Varasin saman tien pöydän! Ihana lisä se tunnelmallinen kahvio katutasossa..:-)

• anne643

Ja niin, pöydän koon keskivertaisuus näkyy alhaisessa vuokrahinnassa. Keskustan edullisin taitaa olla

• mie vaan....

törkeitä hintoja täälläkin

• RITA2

AINAKIN OMIEN SIVUJENSA MUKAAN HINTA OLIS YLI 29e 6 PÄIVÄÄ ELI KUUKAUSI OLIS 5X 29e= 150e SIIHEN SAA MYYDÄ JO EURON TAVARAA PAJLON. MULLA ON TÄHÄN ASTI OLLUT KUUKAUSI 60-65e..... ON KALLIS.

• AAA+

Minun kriteerit kirppikselle: Katutaso,tilaa liikkua myös vaunuilla, parkkipaikka edessä. ei tarvi olla uusi,mutta siisti ja puhdas wc. En halua katsella uutta
        kiinan krääsää , namihyllyjä eikä ,k-18 viihdettä Pöydät pidetään siisteinä. Pöytähinta alle 90e/kk-hintatso pysyy edullisena
        Ja tietenkin palvelu-äänestän jaloillani herkästi.
        Lempäälässä on ainakin nämä kriteerit.

• hymyssä suin

Tarina-kirpparilla on ehdottomasti paras palvelu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe