Youtube pätkii

Marju 88

Youtube pätkii koko ajan ja muidenkin sivujen videotoisto pätkii. Selaimena firefox. Alussa uudella koneella toimi kaikki hyvin, nyt youtube videoita ei voi oikein katsoa. Kummasti hiirtä liikuutamalla video lähtee taas käyntiin, jos lähtee. Ääni saattaa kuulua, joskus sekin pysähtyy.

Olen päivittänyt Flash Player. Tyhjentänyt cahce tai joku sellanen missä on evästeitä, kaikki tuhottu. Ei auta lainkaan, sama jumitus jatkuu. Internet Explorerilla videot toimii moitteetta, mutta selain on muuten todella hidas, joten käytän mieluummin firefox.

osaisiko joku auttaa?

5

1086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nörd

lataa pliis Chrome, niin päästään siittäkin ongelmasta.
      Jollei auta ni sun masiinas on yli buukattu, poista turhat tiedostot ja ohjelmat.

• don't be evil

Aika ovelaa Googlelta. Käyttäjän saapuessa YouTubeen tunnistetaan käytetty selain, ja jos se ei ole Chrome tai jokin sen johdannainen, kuristetaan palvelimen käyttäjälle antamaa nettikaistaa. Näin niitä markkinaosuuksia vallataan.

• Missä vika?
        don't be evil kirjoitti:

Aika ovelaa Googlelta. Käyttäjän saapuessa YouTubeen tunnistetaan käytetty selain, ja jos se ei ole Chrome tai jokin sen johdannainen, kuristetaan palvelimen käyttäjälle antamaa nettikaistaa. Näin niitä markkinaosuuksia vallataan.

Nyt ei ole pariin kolmeen päivään YouTuben :musiikkikirjastosta kuulunut ääni lainkaan kun yritän laittaa filmini taustalle musaa, niin ei kuulu kirjaston kappaleet ollenkaan, ne kyllä kuuluu joihin olen 4- päivää aijemmin saanut laitetuksi. Onko koneellani virus vai onko YouTubessa vikaa??? Melko uusi kone ja levykekin jäi sisään koneeseen siellä on ja pysyy. Takuu on voimassa. Teillä joilla on ladattuna filmiä niin voisivat koittaa nuotin kohdalta että kuuluuko sieltä mitään jos valkkaa pop tai soitinsävellys.

• Tietäisikö kukaan?

Siis ihan oikeasti tarkoitan sitä Youtuben "musiikki/äänikirjastoa" josta voi hakea ja valkata sopivan mittaisen saundin tekeleensä taustalle. Ei ole toiminut muutamaan päivään ainakaan minun uudessa koneessa, onko vika Youtubessa vai koneessani?

• minulla sama ongelma että kun laitan youtuben videon pyörimään koko ruudullla niin kuva jumittuu ja juuuri hiirtä liiikutamalla saankuvan taas toimimaan uudellee mutta jos katson pikku näyttöllä niin kuva pyörii ihan hyvin ja tämä sama tapahtuu käytin mitä selainta tahansa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7565
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2471
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40