Tartten vinkkejä siihen miten saa kaksois axelin alastuloon.
Mulla tulee yhelle jalalle mutta kaatuu.
Osaan kaikki muut kaksoishypyt.
AUTTAKAA!?!?!?
Kaksois axel.
3
873
Vastaukset
- Taitoluistelu <3
No itelläkin meni aikaa että sain pysymään alastulossa. Harjoittelin vain ahkerasti jäällä, maalla, trampalla. Vihdoin alkoi onnistumaan. Harjoittelin myös tasapainoa kaikin tavoin. Sain sen suunnilleen vuosi sitten. Olen siis nyt 12v :)
- auttakaa3
Minä olen aikuinen enkä uskalla yksöisenäkään hypätä jäällä vaikka se menee kuiviksissa kyllä sujuvasti. Jokin siinnä pelottaa- se on seuraava kynnys nyt.
Miten uskalsitte ekan ykkösen pompata? Onko mitään keinoja :)?- innokas luistelija
Mä joskus 10-12 veenä kai innostuin luistelusta, ja kun en pysty alkaa sitä harrastamaan, niin hatjottelin omalla pikku jäällä :) Mä en tiennyt luistelusta muuta kun sen mitä telkkarista näki, en mistään alottelijoiden hypyistä tms. Rupesin vaan harjotteleen :D
Mun "yksöishypyt" menee kyl ympäri yhen kierroksen, se on eri asia oonko ilmassa koko kierroksen xD Mä en tiiä yhtään mitä hyppyjä teen, tuun joko ponnistusjalalla tai sit toisella alas.. :)
Mä haluisin tietää et miten kaksoishypyt on ees mahollisia? (onpa tyhmä kysymys xD) Toisinsanoen, miten te opettelette kaksoshyppyjä? En tuu varmaan itte koskaan oppimaan mut en ees tiiä miten opetella .. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048